Loading

Amiami pre-owned Girls grab box (s size)

imacatlover1 year agoLoot
I got my pre-owned grab box from Amiami today. I was expecting it to come, but lately, I seem to have the worst of luck with everything, and today was just that day. The pre-owned box had been on the expensive side when I bought it, the shipping was expensive, and to top it all off, I had to pay customs too! orz||| The contents this time sure were interesting too. I made all the pics with my phone, so I'm sorry if they're shitty. Anyway...

To start with, the first layer I got was
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476490.jpeg

Second layer
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476492.jpeg

Third layer
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476494.jpeg

Fourth layer
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476496.jpeg

Fifth layer
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476498.jpeg

Everything together:
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476744.jpeg
I was really happy to have Estelle's can badge, and I liked the Persona 4 stuff as well. They're both my fav ships, though I'm not sure if I'm going to use them. They're...kinda big for a keychain. I'm not familiar with the show the microfiber cloth is from, but I know the thick clear keychain is from that bicycle anime, and the magnet is from KnB.

http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476746.jpeg
I love the Touken ranbu straps! :D I'm sad that all my otps are in the other sets, though, so that's kinda sneaky TwT;; I also got a mini-poster Touken Ranbu thingy with Atsushi Toushirou on it! Nice <3 Next, Eren and Armin phone straps, which is a pity, since I'm not into AoT anymore. A Len figure (Which had a creepy 9___9 face, untill I found out I could luckily switch his head >>;), something from Ace of Diamond?? and a pin and lucky-charm thingy. Don't know where those are from tbh...

http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476748.jpeg
Ah, the Prince of Tennis can badges everyone got orz||| I haven't watched the show, and I don't plan to. Going to check if my friend is interested in them. The KnB thing seem to be stickers. I don't watch KnB, but I know enough about it, and that a friend of mine ships these two, so I guess they go to them too xD;; I was sad I got a Doudanuki keychain, when I saw two other people get Hotarumaru, though T__T;; Hotarumaru is my favorite sword, so I had high hopes to get him. Kinda reminds me of map 5-4, and how Doudanuki always shows up, when I wanted Hotarumaru to come home... Anyways, don't know where the button and other strap came from, but they look cool.

http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476750.jpeg
And last, the Eren figure everyone seems to have gotten =w=;; He's kinda creepy, Eren and chibi don't mix very well... Next, a tiny figure of that bicycle anime, another Doudanuki strap, a chicken wearing a chicken suit??? some sailor moon thingy I'm probably going to gift a friend, Makoto on a floaty, Elizabeth mochi, and that kid from Haikyuu! that loves cats?? (Still need to watch HQ >>;;)

Overall... I don't think it was the worst box out there, but considering all the costs I made for it, it wasn't really worth the entertainment either. I think I'm just mostly sour from those extra customs I had to pay for, but whats done is done. Next time grab boxes for girls show up, I think I'll only get one if they're under 3000 yen.

Anyways, not sure if I'm going to sell anything here. Shipping from the Netherlands is pretty expensive, and always seems to put everyone off, so I'm probably going to try to sell some stuff on a Dutch blog.

Bonus pic: Creepy Len figure gets a spot in the Len/Rin/Vocaloid collection anyway, cause he's Len, and Len is adorable
http://s1.tsuki-board.net/image/600/imacatlover1457476790.jpeg


2,779 hits • 11 comments

Comments11 comments

0pt
Kuromii Haikyuu nerdlord
If you don't want Kenma (the HQ boy) I'd gladly buy him off you ;u;
1 year ago
0pt
imacatlover (1 year ago) #7247013

Yeah, I understand why Free! would appeal to so many but for some reason, I can't get into it much D: which bums me out cause they have some really cute figures and stuff for it (though I did order a figure of Rin in the water gun OVA).

Also.... I wanted to buy that book extra!! But yeah, would have been triple the price and I'm not willing to pay so much for it T_T but omg those pictures.... SO CUTEEE ARG Getting a tooth ache from that sweetness. Those three. Just want to hug them D:
1 year ago
0pt
Tokiha (1 year ago) #7246798Yeah they really try to make it too "open ended" most of the time and it gets so confusing and don't even get me started on the main girl lol. Yeah HQ is really cute! I'm also with ya on the sports. I don't really like them much irl but in animes, I can get with it for the most part. I really enjoy them because of the passion that it brings out in characters haha I also like it though cause I get to learn something about the sport which is nice :D but I understand why you might not like the sports aspect much xD Funnily enough, while swimming is one of my favorite sports, I don't like the anime Free! as much as I like the other sports animes (even with the more muscles/less clothing aspect lol ).
OMG SDLKAF;SD THAT VIDEO SO CUUUUUUUUTE. Thank you for sharing. I LOVE it. I really do love Sayo (and his sibs but he's my favorite of the 3). My top are Tsurumaru, Hotarumaru, Gokotai, Sayo, Yagen, Hasebe, Nakigitsune, Honebami, and Mitsutada. They continually cycle as my top favorite haha I really do like all of them though (except for like 1-3 of them haha.... ) Now, to rewatch that video again for the next 3 days =A=;;


I don't even have to watch the anime to know they will haha xD I've watched a few animes of dating games, and it's always the same. Each character gets an episode of their own, in which the animators will stuff in as many info and events that happened on their paths, and then next episodes will have a totally different theme, that makes you go wtf if you haven't played the game yet xD I'd rather they just gave each guy a separate OVA or something. And yeah, I used to play both basketball and volleyball a lot at school during gym and at breaks, and it was something everybody did for fun. There were barely any rules, and all was good fun. To see either sports be SUPER SRS BUSINESS feels kinda weird to me ^^;; Especially when anime adds in a little shounen nonsense into the mix lmao xD I actually liked Free! and how casual it was for a sports anime. Like, every episode was about swimming, but it didn't feel all in your face??

AND OMG I KNOW RIGHT??? ;ww; I love "tamagotoji" parodies by default already, but with Sayo as the bad cook that greatly admires his big brothers? Oh, that totally touches my heart, my bby tries so hard ;;w;; I love seeing the Samonji brothers happy! Word of God, says that Kousetsu and Souza love doting on Sayo, and while they didn't know they had a little brother in the first place, they are very happy to take care of him and spoil him ♥♥♥ I think it's adorable, especially considering how depressive these brothers usually are. I like to headcanon that theses three brothers can help eachother heal from their emotional pain ;w; Also, their official art: i.imgur.com/ENS... not my picture, btw, but I ordered the TR artbook for 3 times its price, just to get the limited Touken Ranbu Giga ITEM #333178 I need to own a copy to enjoy this happy display myself (And the extra Hotarumaru artworks too) ;w; They're all so precious ♥
1 year ago
0pt
imacatlover (1 year ago) #7246750Heheh, yeah xD they usually try to squeeze in too many of the routes, to please every fan, but they usually turn into a mess that way, don't they? And I really think the characters of Haikyuu are cute! I ship Kagehina (even bought their nendos), Tsukiyama and a few others, but my problem with HQ is the same problem I have with KnB: Sports don't interest me AT ALL @w@;; I tried to watch KnB, but quickly found it a snorebore with all the explanations about basketball, and while HQ was lighter on the info, I still kinda found myself zoning out on the actual sports parts xD;;;
I gave it a good thought... I also really love the Samonji brothers, but I love Hotarumaru just a tiiiny pinch more xD The Samonji brothers are a shared second place, but it's really hard to choose a tird. There are just so many other swords to love too! xD Among my favorites are Ishikimaru, Jiroutachi, Taroutachi, Kogi, Jiji, Honebami, Iwatooshi, Imanotsurugi, Yagen and Kashuu. I'm also really beginning to like Fudou and his lightweight drinking problem xD But speaking of Samonji bros... I need to share this www.youtube.com... cause I just saw it 10 minutes ago, and im crying ;w; so cute <3


Yeah they really try to make it too "open ended" most of the time and it gets so confusing and don't even get me started on the main girl lol. Yeah HQ is really cute! I'm also with ya on the sports. I don't really like them much irl but in animes, I can get with it for the most part. I really enjoy them because of the passion that it brings out in characters haha I also like it though cause I get to learn something about the sport which is nice :D but I understand why you might not like the sports aspect much xD Funnily enough, while swimming is one of my favorite sports, I don't like the anime Free! as much as I like the other sports animes (even with the more muscles/less clothing aspect lol ).

OMG SDLKAF;SD THAT VIDEO SO CUUUUUUUUTE. Thank you for sharing. I LOVE it. I really do love Sayo (and his sibs but he's my favorite of the 3). My top are Tsurumaru, Hotarumaru, Gokotai, Sayo, Yagen, Hasebe, Nakigitsune, Honebami, and Mitsutada. They continually cycle as my top favorite haha I really do like all of them though (except for like 1-3 of them haha.... ) Now, to rewatch that video again for the next 3 days =A=;;
1 year ago
0pt
Tokiha (1 year ago) #7220895The anime is okay (most otome ones come out kinda awkward lol - I'd recommend HQ first) but I really do like the characters from it and the art for it :D Subaru is pretty darn cute guy so that's a plus!
Yeeeah I don't understand the background thing either... It seems like a cheap figure though so maybe they needed something easy to do for it ? lol but the proportions are weird that it looks kinda... creepy to me haha
Also, Hotarumaru is also one of my top 3 swords! I can't really choose a favorite though OTL I ended up pre-ordering both his scale and nendo because of it. OvO


Heheh, yeah xD they usually try to squeeze in too many of the routes, to please every fan, but they usually turn into a mess that way, don't they? And I really think the characters of Haikyuu are cute! I ship Kagehina (even bought their nendos), Tsukiyama and a few others, but my problem with HQ is the same problem I have with KnB: Sports don't interest me AT ALL @w@;; I tried to watch KnB, but quickly found it a snorebore with all the explanations about basketball, and while HQ was lighter on the info, I still kinda found myself zoning out on the actual sports parts xD;;;

I gave it a good thought... I also really love the Samonji brothers, but I love Hotarumaru just a tiiiny pinch more xD The Samonji brothers are a shared second place, but it's really hard to choose a tird. There are just so many other swords to love too! xD Among my favorites are Ishikimaru, Jiroutachi, Taroutachi, Kogi, Jiji, Honebami, Iwatooshi, Imanotsurugi, Yagen and Kashuu. I'm also really beginning to like Fudou and his lightweight drinking problem xD But speaking of Samonji bros... I need to share this www.youtube.com... cause I just saw it 10 minutes ago, and im crying ;w; so cute <3
1 year ago
0pt
Oooh different goods from the last bags I've seen! This is pretty nice
1 year ago
0pt
imacatlover (1 year ago) #7220857I see! :D Is the anime any good then? I might have to check it out~ And yeah, the box felt kinda... meh, I guess. I liked enough things for it to call it a bad box, but the problem is probably that I would never have bought any of these items on my own, I guess. And I didn't get many of my favorite characters either. Then again, it IS supposed to be a gamble xD I just have shoddy luck when it comes to these boxes, I guess? xD
And man, I should hide mine too! I don't want Eren to stare at me angrily while I sleep xD It's weird to see them put so much detail and even a whole background setup for such a small figure, though owo;; Like, why??


The anime is okay (most otome ones come out kinda awkward lol - I'd recommend HQ first) but I really do like the characters from it and the art for it :D Subaru is pretty darn cute guy so that's a plus!

Yeeeah I don't understand the background thing either... It seems like a cheap figure though so maybe they needed something easy to do for it ? lol but the proportions are weird that it looks kinda... creepy to me haha

Also, Hotarumaru is also one of my top 3 swords! I can't really choose a favorite though OTL I ended up pre-ordering both his scale and nendo because of it. OvO
1 year ago
0pt
Tokiha (1 year ago) #7220815yeah the box this time around (while I know it's worth it from the D4 straps alone) wasn't the...best? Also that towel thing is Subaru from Brothers Conflict :) Originally an otome game but they do have an anime out for it too ^^
Also YES that Eren figure is creepy .... I have mine hidden in a drawer somewhere lol


I see! :D Is the anime any good then? I might have to check it out~ And yeah, the box felt kinda... meh, I guess. I liked enough things for it to call it a bad box, but the problem is probably that I would never have bought any of these items on my own, I guess. And I didn't get many of my favorite characters either. Then again, it IS supposed to be a gamble xD I just have shoddy luck when it comes to these boxes, I guess? xD

And man, I should hide mine too! I don't want Eren to stare at me angrily while I sleep xD It's weird to see them put so much detail and even a whole background setup for such a small figure, though owo;; Like, why??
1 year ago
2pt
yeah the box this time around (while I know it's worth it from the D4 straps alone) wasn't the...best? Also that towel thing is Subaru from Brothers Conflict :) Originally an otome game but they do have an anime out for it too ^^

Also YES that Eren figure is creepy .... I have mine hidden in a drawer somewhere lol
1 year ago
0pt
naftie (1 year ago) #7220777o boy you have the most beautiful len collection *A*

Thank you! *w* ♥
1 year ago
View more comments
Free Shipping World Wide. A place for collectors.

About this blog

 

More by imacatloverView all

Related Items 0

Tags0

Related Clubs 0