Misc

iOrchidSeed at the WonFest, time to shi...n/a

*NSFW* View anyway

OrchidSeed, the most wanted for you?

  • 1.47%
    Chouhi Ekitoku.
  • 5.15%
    Manami Ichijou.
  • 9.56%
    Princess Milk.
  • 6.62%
    Yuki.
  • 5.15%
    Nishikawa Chiharu.
  • 19.12%
    Alleyne.
  • 24.26%
    Leviathan.
  • 10.29%
    Mammon.
  • 4.41%
    Angel.
  • 2.94%
    Snow.
  • 2.21%
    Other.
  • 8.82%
    All of them!

136 votes - Votes are public

Twitter Facebook Pinterest

View more // Comments (12)

01 year agoChloe-tsundereChloe-tsundere The louise otaku
i was waiting for the class maid / chihiru <3 but I like them all tbh =P beside the big breasted girl called angel

yuki and ichijou looking great too
01 year agoaeonblueaeonblue
I'm most looking forward to item #78623 and Lucifer from the Seven Deadly Sins series!
01 year agoSakariiSakarii
So is Leviathan next? Makes me a bit sad since I wanted Lucifer and Satan, but her pose doesn't actually look that bad! She looks a lot better than her original art, but I'll wait until she's in color before deciding.
01 year agoPedropinillaPedropinilla
Rin_Asano (1 year ago) #1054149Orchid Seed is fast with Ecchi figures..
I wanna my Kureha ._.


Oh yeah, that Kureka is gonna be a beauty but it'll take a while to see her, maybe at the next WonFest cause right now is Blanc Neige the chosen one ^^
01 year agoRin_AsanoRin_Asano
Orchid Seed is fast with Ecchi figures..
I wanna my Kureha ._.
01 year ago (1 year ago)itsame00itsame00
I'm interested in the Menkui and Alleyne ones. Maybe also the Hime to boin figure as well.
01 year agoThworshThworsh Blacksmith Legend
Zukin-Man (1 year ago) #1053822Alleyne, with Yuki at second and Chouhi in third.

Everyone else is just kinda left in the dust to me.
Those would be my top 3 choices as well. Man, I better start saving for 2013. God does my wallet hate Orchid Seed.
01 year agoZukin-ManZukin-Man
Alleyne, with Yuki at second and Chouhi in third.

Everyone else is just kinda left in the dust to me.
01 year agovyseoftheskiesvyseoftheskies
Pedropinilla (1 year ago) #1053800You're right ^^ ...done! xD

Much appreciated! ^_^
01 year agoPineappleSkewerPineappleSkewer
I really like Manami Ichijou, but Angel might be nice, too. I wish I could buy these, but I just can't bring myself to do it. lol

View more comments

User

Information

View moreRelated Items (10)

Related Clubs (0)