Konnichiwa from BelgiumKonnichiwa from Belgiumn/a

Otakus and Figures from Belgium...

View allForums (1)

View more // Comments (15)

02 years agoKosuraKosura
Carn (3 years ago) #2343995Hey everyone !
I wanted to ask advice since I've never really done that and despite my researches I'm still nowhere:
I've run out of space and there are figure I would like to put on sale but I don't know how to manage for the shipping prices since the post here is so expensive ? I would not like to tell international people who might be interested that the shipping cost is 40€ and stuff. Is there any special service or way to send it with decent shipping price ?
I ask supposing the post system is the same all over the country. :3
Thanks in advance ! /o/


I know this is quite an old post but I do have the same problem
Shipping costs are mostly 30-40 euro's thus most of the figures I sell are to people within europe.
A lot of mfc members have contacted me for certain figures/goods and they all think the price itself is fine but the shipping costs makes it to expensive.
A 30 euro figure ends up costing 70 bucks and it's a little depressing tbh
02 years ago (2 years ago)GurennGurenn
Aankondiging Atsusacon 2015 :)
(mfc link)
02 years agoifob8ifob8
People who live from Belgium... I would have a service to ask you... would someone accept to taxi one of my figure to a place where it would be repaired? And then you would send me back me figure... lol... this is so desperate... I think there is a way to make an arrangement so I would be the one to pay all the shipping fees, arriving and departing...

Certaines personnes parlent le français, si vous voulez...
03 years agoCarnCarn
Hey everyone !
I wanted to ask advice since I've never really done that and despite my researches I'm still nowhere:
I've run out of space and there are figure I would like to put on sale but I don't know how to manage for the shipping prices since the post here is so expensive ? I would not like to tell international people who might be interested that the shipping cost is 40€ and stuff. Is there any special service or way to send it with decent shipping price ?
I ask supposing the post system is the same all over the country. :3

Thanks in advance ! /o/
05 years agomaster-vegetamaster-vegeta
Happy New Year Belgium collectors :)
05 years agoCarnCarn
kinAh, well, I don't speak French so I didn't know :') I take it you don't understand Dutch then ? Lol kind of weird having to talk in english to someone who lives in the same country :'D Why are you trying to do that though ? Does the sun/star have any special meaning to Belgium ?

Nope, I don't speak Dutch, since I learnt (modern) greek at school, my second language was french. xD" I'm used now to speak english with belgian people now, it's weird but since we're all speaking english, at least wa are able to communicate. XDD

Well why the Sun.. This figure is just so funny, it has something epic, can't explain. XD Yeah maybe it's because we miss it so much in this country. D:
06 years ago (6 years ago)kinkin
SionaOho ! there's live here !!!
And sorry I don't speak Dutch :/, my bad excuse for that is because I'm too close of the France... :P.

Yep THE SUN is special, we don't have one ! :(

That's okay, I don't speak French either :D

Lol it's kind of sad how we're from the same country and we can't even speak in our own tongue cause our government is just one big fail :|

LOL when you mean it that way : D Then yeah we don't have one D: Ugh this summer has been nothing but sad
06 years agoSionaSiona
Oho ! there's live here !!!
And sorry I don't speak Dutch :/, my bad excuse for that is because I'm too close of the France... :P.

Yep THE SUN is special, we don't have one ! :(
06 years ago (6 years ago)kinkin
CarnActually we were talking about The SUN ! Trying to convert every belgian to the cult for that divine figure ~ 8D
Because the SUN is a star ! ☼

Ah, well, I don't speak French so I didn't know :') I take it you don't understand Dutch then ? Lol kind of weird having to talk in english to someone who lives in the same country :'D Why are you trying to do that though ? Does the sun/star have any special meaning to Belgium ?
06 years agoCarnCarn
kinI'd love to join your conversation and be active in this club but I can't speak/read French and I don't know if you speak Flemish ?

Actually we were talking about The SUN ! Trying to convert every belgian to the cult for that divine figure ~ 8D
Because the SUN is a star ! ☼

View more comments

Konnichiwa from Belgium

Details

View moreMembers (36)

View moreRelated Pictures (5)

kotobukiya shining_wind clalaclan_philias migizouresin cherry_blossom souryuu_asuka_langley shin_seiki_evangelion