Touken Ranbu - Online - Izuminokami Kanesada - 1...Touken Ranbu - Online - Izuminokami Kanesada - 1/8 (Orange Rouge, Sentinel)

Buy

A collaboration between Sentinel and Orange Rouge. Planning is by Sentinel and production is by Orange Rouge.
[ext link ]

Pictures

Loading...

© Orange Rouge / Sentinel / ko_nen

Interesting Comments

282 years agoTaralenTaralen Elf Hoarder
Ok this got me excited because Kane-san is my favorite sword next to Taroutachi but UGH Sentinel? Really? >___> I mean I'm still getting him but I wish a more competent manufacturer picked these two up.
155 months agoBalloonShortsBalloonShorts
Akira (5 months ago) #18413800Ffff I missed the tweet and now It's gone.
Here friend.
[ext link ]

View moreComments (82)

516 days agoYokikanaYokikana
Wow, he looks stunning! :)
217 days agolayanarilllayanarill
Damidnighter (18 days ago) #24121677...huh, you're right. I was gonna say how his eyes look kinda odd but not so bad I wouldn't order him, but maybe they're alright too.

Yeah, the pictures with the white BG make the face look a heck of a lot better. Will be getting him due to the non-orange BG pics.
317 days agolayla-weston90layla-weston90
23tinywishes (18 days ago) #24123826Pretty sure Orange Rogue is in charge of the actual production, Sentinel just did the planning :) Seeing him in the Twitch stream he's certainly OR quality.

Ah, That's good news then! He may be the type of figure that looks better in person then in promo pics :)
Hopefully OR is in charge of the production, I just really want to see this guy in good quality then bad :(
218 days ago (18 days ago)23tinywishes23tinywishes
layla-weston90 (18 days ago) #24114190Hmm, I love the detailing on the clothes, but the face looks a little like it still needs work....still holding off due to it being sentinel =/

Pretty sure Orange Rogue is in charge of the actual production, Sentinel just did the planning :) Seeing him in the Twitch stream he's certainly OR quality.
018 days agoDamidnighterDamidnighter
ipwnboyz (18 days ago) #24104989I think his face looks great in this pic: (mfc link)
...huh, you're right. I was gonna say how his eyes look kinda odd but not so bad I wouldn't order him, but maybe they're alright too.
318 days agosaltmelonsaltmelon
He got shown off a bit here at the 01:35:40! [ext link ]
The detailing is really nice.
218 days agolayla-weston90layla-weston90
Hmm, I love the detailing on the clothes, but the face looks a little like it still needs work....still holding off due to it being sentinel =/
018 days agorairai - Canadian Collector ♡
ahhh love him. need him. <3 so glad to see him in colour!
118 days agoipwnboyzipwnboyz (~‾▿‾)~
I think his face looks great in this pic: (mfc link)
218 days agoakiandyraakiandyra
I like his face :)

View more comments

Community

Related Clubs (2)

View moreLists (92)