Zegapain - Kaminagi Ryoko - 1/8 - Resurrection (...Zegapain - Kaminagi Ryoko - 1/8 - Resurrection (Alter)

02 years agoFabienneFabienne
Asou"your box" is a youtube link lol

yes, this figure is trying to reach ultimate simplicity

haha omg XD thx for the hint ^^
02 years agoAsouAsou
Fabiennejust paid for her at HobbySearch
thx to point usage I could save 1000 Yen
heres her box (ext link) quite simple but I love it


"your box" is a youtube link lol

yes, this figure is trying to reach ultimate simplicity
02 years ago (2 years ago)FabienneFabienne
just paid for her at HobbySearch
thx to point usage I could save 1000 Yen
heres her box (ext link) quite simple but I love it
02 years agoAsouAsou
Fabienneonly a few days until release ^^

mm hmmmm

it's one of those figures that I daresay can tell you many stories from its pose. :)
02 years agoFabienneFabienne
only a few days until release ^^
02 years ago (2 years ago)frickenchickenfrickenchicken
spadonkThis figure is so simple but somehow awesome. How did they do it? lol
True, I haven't seen the anime and schoolgirls usually bore me to death but she looks hmm, I don't quite know how to put into words, fresh? xD
02 years agospadonkspadonk
This figure is so simple but somehow awesome. How did they do it? lol
02 years agoFabienneFabienne
after starting to watch Zegapain, I want this figure ^-^
02 years agoxShiroSakuraxShiroSakura aka. Minigamer Shiro
I'm kinda wanting her just because of dat camera ;_;
02 years agoNagara_VenteelNagara_Venteel
CSpazI'd buy her cause she looks amazing but I haven't seen Zegapain ;__; is it good?

It's a great show, honestly it's fairly refreshing for a mech show. The characters are neat, the plot is pretty cool, and the art stands out against the megalith mech titles (Gundam and Macross) so it's nice. Very recommended!
03 years agoharuhikoharuhiko
CSpazI'd buy her cause she looks amazing but I haven't seen Zegapain ;__; is it good?

I don't remember the show well, but I have the overall feelings that it was quite a refreshing mecha anime. Worth the watch if you have the time to kill. ^^

hobbystock blog sample review: (ext link)
03 years agoMiss_misaMiss_misa
I think she's REALLY beautiful! *O*
03 years agoRin_AsanoRin_Asano
I haven't seen Zegapain too lol XD
but I've ordered her ghghgh I love the simple design
03 years agoCSpazCSpaz
I'd buy her cause she looks amazing but I haven't seen Zegapain ;__; is it good?
03 years agoRin_AsanoRin_Asano
waiting amiami confirm ^^
03 years agoAmuroRayAmuroRay
HobbySearch: (ext link)
03 years agoRin_AsanoRin_Asano
new release date : (mfc link)
oh well I'm happy to see her in january...
03 years agoRin_AsanoRin_Asano
yattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa price so niceeeeeeee <3 ryoko so niceeeeeeeeee
alter so niceeeeeeeeeeeeeee
= preorder so niceeeeeeeeeee XD
03 years agoAkaAka Holo♥
Thank you Shiddo and whom ever decided to ignore the sign!
03 years agoharuhikoharuhiko
Aww what a brilliant smile!

« Prev   1 2 3   Next »