KzukiKzuki StalkerNever rely on anyone but yourself.

About



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi, I quit collecting lol :)

I just want to give a special thanks to those who gave my figures a new loving home.
They really needed it. Thanks so much!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Comments (2240)

03 hours agoAndyTwobeatsAndyTwobeats
Kzuki (3 hours ago) #2475121I wonder why that trend is still ongoing, the whole short anime series thing. It's so much better if it's 24 eps or whatev.
Probably going to be expensive. Found it on the 20th anni site though (ext link)

Yeah, no idea why :P
Get that Sailor moon teacup instead? :P
04 hours agoAndyTwobeatsAndyTwobeats
Kzuki (4 hours ago) #2475066Yeah lol!! No screentime for his annoying little ass.
I see I see. Still feels like a lot of stuff that's coming out these days just isn't as good as a couple of years ago. Like.. there is no real gem out there you know?
I want this item #263791 dunno where to get it! I guess it's limited or whatev..

Yeeep .___. super annoying XD
Yeah, so many short series too, like 10 or 11 episodes -___-
Hmmmmm maybe you can email one of the proxy places and ask if they know where you can get that? :P
04 hours agoAndyTwobeatsAndyTwobeats
Kzuki (4 hours ago) #2475041Yeah the visuals for Fate Stay Night are good, but the story is just bleh lol. Or should I say Shiro is bleh? Or whatever his name is!
So you like Shingeki even more now? Was there some good twist in the story or something?

Yepppppppppp, that's pretty much it XD Hate the original cause of Shirou, sooooo I'm just hoping for ...less screen time for him, in this new one XD
I'm only on episode 2 XD so I'm not sure
Just quality wise it's good :P
All the other shows are pretty average compared to it :P
08 hours agoAndyTwobeatsAndyTwobeats
Kzuki (10 hours ago) #2474704Oh lol. Well, nothing you can do about it unfortunately.
Have you started any new series yet?

Almost all of them, except Psycho Pass 2, Parasyte, and Amagi Brilliant Park XD Waiting to see if someone will watch with me. Of the ones I am watching, (ext link) , I would say the only must-see ones are:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) - I'll probably not like the story, again XD but the visuals are amazing o__o
and Shingeki no Bahamut: Genesis - just really surprised how much I liked it right from the start :P
023 hours agoAndyTwobeatsAndyTwobeats
Kzuki (23 hours ago) #2474080Oil? Well I thought the Canadian dollar was always worth more than the US one? Or am I wrong?
Euro is crazy too compared to USD. Pisses me off quite often lol.

Just guessing XD
Opposite :P US is almost always worth more than the Canadian dollar -__-

View more comments

Kzuki

Details

View morePictures (35)

clamp chii chobits art_storm

View moreFavorite Pictures (8)

revoltech danbo kawaii love kaiyodo danboard enoki_tomohide yotsuba&!kotobukiya shueisha atobe_keigo artfx_j konomi_takeshi shin_tennis_no_ouji-sama tatsuya_hattori

View moreFavorites (14)

View moreFriends (47)

View moreClubs (7)