VongolaTsunaVongolaTsuna n/a

011 days agoaoudaaouda
VongolaTsuna (1 month ago) #2895982hehehe its ok im not really been over working change the schedule again hahaha its back to 4am now so i can sleep again hehe :P
awww so i have to wait then for me to see you and talk to you hahaha if ever we get to talk i will be so shy hahahaha XD
hehe i will guide you then will guide you to shopping places here hahaha for figures XD then we will eat good food hehe I will let you try filipino delicacies :))
hopefully there will be season 2 for nanatsu no taizai the last sin was not yet shown so hoping
excited right now for shokugeki no soma finally its an anime hehe ive been a fan since i was reading the manga also highschool dxd born hahaha XD
what anime have you been watching lately?
also have you had new games to play?
haha hopefully maybe my destined sonico is in another country lol :))


Hi! So, are you sleeping well lately? And what about work, everything is fine?
I’m having a bit of a bad luck streak lately, caught a terrible flu, then got a stiff neck that’s trying to kill me and my PSP broke. The only thing missing is a visit of an annoying relative, so things can be really awful XDDD

Huhuh, that sounds nice, which filipino delicacies would you recommend me? Perhaps I could try to find some restaurant here and give it a try.

I’m watching Shokugeki no Soma because my boyfriend enjoys the mangá and we always pick a couple of series to watch together. The story is funny, but I cannot help feeling a bit bothered about all the fanservice. Too many semi-naked girls to my taste, but Isshiki is a cute guy XDD I’m also watching Arslan Senki, JoJo, Daiya no Ace, Ore Monogatari and Saint Seiya. I’m always happy when there’s Saint Seiya to watch, it’s so bad that it’s amazing, I’m loving it (but can't help feeling old while I'm watching)!

Lately I didn’t play a lot of console games, my friend lent me her Mass Effect and I was trying it. It’s nice that you get to play with a female character, but the story is still a bit meh, I hope it will get better as it advances. And I am lurking at Touken Ranbu hell, that thing is addictive, I shouldn’t have started it XDDDD

Yes, don’t give up on hope, you’ll find your Sonico someday, I’m sure about it! XDDDD
01 month agoaoudaaouda
VongolaTsuna (2 months ago) #2795240Hahah well right now our shift has been a hassle now since the daylight savings in the US has already been finished i go to work at 3am in the morning now and i have to sleep around 7pm to get the full 8 hours lol
Anyways been pretty busy since i've been working out lately how about you how are you? We havent had the chance to skype haha do you have viber? Want to see how you look like :p
Anyways it looks like i'll be travelling for this year maybe going to singapore or malaysia if i had the chance and hopefully go to japan too haha you should visit philippines i'll tour you haha
Havent had the chance to read the manga haha its just in my will read list ive just been watching the anime haha soooo many good anime these days really loving death parade and nanatsu no taizai and kuroko no basket season 3 cant wait for digimon tri kyaaaaaa <3 hahaha fanboy mode lol
Hahaha i wish hahaha for some reason girls really dont take me seriously dont know why maybe because of my hobbies soo goodluck in getting my self a real sonico as a gf lol haha[/quote


But it's not that bad, right? I like working at night, even if I have to go to sleep very early. My mother usually gets a bit annoyed because then I sleep the whole day and she thinks that isn't healthy XP

And are you very busy yet? Hope you're not overworking, it's not good!^^ I'm well, had a good amount of word to do for some weeks, but now I'll probably be with more free time until june, which is good and bad at the same time... Well, now you'll have to wait a bit to see what I look like because my notebook is broken and I'll have to wait until the next month to buy a new one and that was the only webcam available at the house XDDD And even so, my lankyness would never be really conveyed through a small screen XDDDD

It would be nice to visit Philippines, I would have to rely on your help as a tour guide. But, if you ever come to Brazil, I'd be your guide too, I'm not overly fonf of beaches and such, but can find a lot of nice places to go^^

I'm so sad that Nanatsu no Taizai is over, it was so nice. And I went to read the manga and was dissapointed because it still have so few volumes. Gahh, it will be terrible, having to follow another neverending shounen <o> And there's a new Saint Seiya series this season \o/ I think I'll have to buy a new cloth myth soon T_T

Aww, don't be like that, you'll find one that can appreciate or at least understand your hobbies! Maybe she won't be a Sonico, but what about, I don't know, a Miku or a Shimakaze, huh? XDD
02 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (3 months ago) #2695753yeah its only 1 year and thats if you were hired not from the start of the year so if you completed the year there won't be anymore tax return :v
hahaha yeah chat support is the best haha like 3 hours before the end of our shift we don't do anything anymore since there are no more customers haha
japanese is difficult for me maybe in terms of writing but in terms of the actual language when they are speaking I know some words or phrases they speak haha so in a little bit i understand them :))
hahaha yeah its ok I wasn't offended or anything haha and I know what you mean its like people I know would ask me really that's you?! when they see my cosplay pictures and stuff haha
oh my gooood yes sooo many goood goooooood series I am like daaamn hopefully they don't get a figure I will auto buy or auto pre order once I see it hahaha
hahaha yeah I love her hahahaha might get a Girlfriend with big chest and pink hair with a headphones stuck to her head hahaha Lol kidding :))


How curious! We don't have nothing like that here, not at the state I live in at least... It would've been pretty handy during my first year of college...

That's what you can call a good job, huh? I like it so much when you have a bit of free time during work hours... It was so good when I work in a library, always could study a bit after all the work was done. Good times XDDD

I see... and what about the syntax? Since japanese's syntax is a lot diferent from portuguese's it's a bit difficult to organize the ideas when I'm trying to speak. Well, at least we can pronounce all the syllabes they use, it's not like happens with english and that meany "th" T_T

I'm not so sure, looks like well see some Ansatsu Kyoushitsu figuarts soon... Instant preorder if they release Karma or Isogai XDDD And are you reading the manga? If you are, did you see that plot twist two chapters ago?! Should've seen that coming, but totally didn't!

Well, you can always find a girl with big chest that happens to have hair dyed the same pink. Then you'll just have to give her the headphones, it's better if they're not stuck to her head, it will make it easier to keep the pink hair part XDDD
03 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (3 months ago) #2632185well this will be the opnly year I think that i will get the tax return once i worked over a year in this company already I won't be able to get moooore money lol haha
happy though i think i will stay in the callcenter industry in a while ahaha i was transferred to chat support now
haha i still want to take some nihonggo classes hahaha need to learn how to read and speak japanese more hahaha
hahaha nope you didnt offend me :)) I was just surprise hahaha most people who see me even in just a picture will say I look chinese haha
hehehe you will be surprise once we had a chance to skype you will be like seriously you dont look like the guy in the picture haha XD
hahaha i am watching kuroko no basket also cant wait for the s2 of haikyuu though and digimon tri haha also been watching alot of new anime and some new seasons of anime like dog days s3, durarara s2 i have been watching assasination classroom too btw haha so far i am liking karma :))
oh oh watch death parade soooo epic! haha


Really? So it's not like it works here, it's not so related with how long you work during the year. In the end it feels like it's only a giant mountain of bothersome paperwork <o>

That's good, chat support is a lot better than talking in the phone. The best times of my days in this amazing industry (lol) were when the manager sent me to help with tickets or other stuff fas away from the customers XDDD

It's very nice, does japanese feels like a difficult language to you? I have trouble with the vocabulary, compared to portuguese, it seems way bigger, there are a lot more words with nuances that are a bit complicated because we don't have words that represent the same idea... It's material for very interesting translation exercises XDDD

Pheww!! I'm happy I didn't offend you, sometimes I do that without meaning, and it makes me feel terrible. I don't think you look chinese, even with the cosplay makeup, the physiognomy seems different... I'm used to that, some friends of mine are cosplayers and even my sister, sometimes I see her pictures and it seems like a different person.

Karma is such a jerk, but I like him. I love the way he keeps trolling Koro-sensei. Still have to start watching DRRR, there are too many nice series in this season, so I didn't try to watch death parade, but now that you mentioned, I'll give it a try too.

And it looks like you're really in love with Sonico, huh? XDD
04 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (4 months ago) #2589210hahaha yeah you and me both for this new year of 2015 :3
haha ish ok i know your busy too hahaha damn 13th month say byebye already haha
now i am waiting for my income tax return which will just be used for paying my damn pre orders hahaha check my ordered items on the figures it will give you a heart attack haha also damn pre ordered exclusive games like the persona q and monster hunter limited ed and the persona 4 arena ultimax
ohhh what course?
oh haha AFA is short for ANIME FESTIVAL ASIA i think lol :)) its like one of the biggest cosplay events where in there is also a concert from bands and singers from anime also figure selling and such haha. nah haha do i look singaporean? I am actually a filipino hahaha im from the philippines :))
hahaha thats nice we still havent had the chance to skype hahaha havent seen you yet inperson :p
haha watch it you will fell inlove also been watching amagi brilliant park its also a good anime besides watching gundam build fighters. still sad that akame ga kill is already finish
still waiting and hyping over kuroko no basket s3 and haikyuu s2 and durarara s2 plus my long awaited digimon adventures tri <3
haha I know the feeling still saving up if i will be able to save up for the ps4 hahaha XD
cant wait for square enix games and the persona 5 <3
haha yeah she is very famous I fell inlove instantly when I saw her inperson lol :))
too much fanboy mode haha


Good that you'll have the tax return, it's always something to look for. And the season of those cursed income taxes forms will arrive soon, it always makes me so sad...

I want to enroll in the doctorate this year, and have been thinking about taking some classes beforehand so I'll be able to concentrate on the researches at a later stage of the course. It's a headache to have take classes you're not interested in the last hour just because you still need some credits. It's not worth the suffering XD

Oh, it seems nice^^ Kinda like the Anime Frinds here, but i bet it's a lot more well-run XDDD Ah, I can't say that you REEEALY look like a singaporean, it's just an impression I've always had XDDDD Hope I didn't offend you^^

Indeed, we'll have to schedule a time to skype, then you'll be able to see the terrible effects of this awful summer on a poor young lady's face and hair XDDDD

I'm so happy with the new Kuroko no Basket season, Kise is so badass!!! I've ready that part in the manga, but I'm still so anxious to see it! And Assassination Classroom ended up being really nice, and Karuma will appear in the next episode already \o/ Oh, and I know it's not your cup of tea, but if you have the time and the courage try to watch the first episode of Binan Koukou, it achieved the feat of being even more embarassing than Uta no Prince-sama XDDDD

Oh, it's been so long since I've played Persona... Guess I'll use these free days to play some old games \o/

I understand the faboy mode with the cosplayer, I know a lot of girls who fell in love with an Erwin cosplayer last year XDDD
04 months ago (4 months ago)aoudaaouda
Hi,
Before everything, Happy (belated) New Year, with lots of lucky, lots of health and lots of money to you and your family! =]
And now, to reply your last message (it's been a while, I'm sorry^^)

VongolaTsuna (5 months ago) #2524248hahaha omg i know that feeling its like i was very excited when I got my 13th month pay then it was like... this will all be used for my figures *___*
hahaha I plan to save up for next year I plan to go to singapore for AFA hehe since i was kinda jealous with some of my friends who went and keep posting pictures on facebook hahaha XD
ohhh thats nice so if your going on a date it will just be a relax at home kinda date since both you and your bf is spending money on pre orders :))
loving the anime so far of nanatsu taizai hehe currently on the latest episode 11 diane looks good being not a giant lol
oh yeah did you get the chance to watch terraformars? epic sick anime haha for some reason i am loving it and prefer it more than attack on titan
anyways kinda sad the anime of akame ga kill is already finish different ending though and story was kinda changed from the manga since the manga is still not finished yet
i am waiting for it too seems like i also need to save up for the ps4 im excited for kingdom hearts 3 more hahaha
loving sonico because of her BOOBS and FACE hahaha i got attracted to sonico for the reason a international cosplayer who I had a crush on cosplayed her and thats the time i took notice of sonico lol :))

heheh, at least you had the 13th month pay, it always makes a person happy for a few minutes. I'll have to save a bit more this year too, since I'm planning to start a new course and might get less work in the beginning til I finish some classes -_-

AFA? What is that? I thought you were from singapore, seems to have a lot of anime fans there...

Hmm... More or less, since he is as lazy as I am XDDD But we go on dates once in a while, more like nerdy dates, but it's funny anyway XDDD

I didn't watch Terraformars, did read some manga volumes, but it's not something I'm a great fan of, I kinda forgot to read the rest... But I must confess I'm tempted to buy that Adolf figuarts and the Petit Chara Land, the first looks nice and the last so cute!^^

Now I'm waiting to watch Assassination Classroom, hope the anime isn't bad, since the manga is so funny. And will keep having my shoujo dose with Kamisama Hajimemashita \o/

I'm afraid I'll die of old age before they manage to release Kingdom Hearts 3 XDDDD They should hurry up, we've been expecting it since the PS2 era(good times, good times!)

Hahah, really?! How cute! She must be a beautiful cosplayer, then, to make you like the character.
05 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (6 months ago) #2474300hahha yeah we are very brave hahaha damn everytime i get my pay check it feels like im getting bubbles as pay it flies high then pops and disappears hahaha
just like last week's paycheck it went byebye already paying for the pre ordered pokemon omega ruby and alpha sapphire then comes my nendoroid sonico maid version :v
bye paycheck it was a fun 1 hour holding on to you hahaha
lol goodthing im not yet in a relationship is your bf supporting your hobby?
haha the main guy but i will be cosplaying his other form (possible spoiler)
haha yeah i watch it too i got interested because of the title at 1st it was seven deadly sins haha i though it was the figures the sexy girl figures hahaha
haha i know the feeling hahaha freaking expensive and limited ed games plus figures and cosplay omg im gonna die hahaha cant wait for my play arts kai kingdom hearts figs too
need to save up for ps4 for kingdom hearts 3 haha
hahaha i have grown to love her because of her boobies and beautiful face and headphones hahaha


It's kinda sad, no? It takes a month to earn that money and it goes away in a second, kinda makes me want to cry XDDD Last week I had to finish a lot of work too, but when they paid me I had ten nice minutes feeling not so poor, and then I was all "Must pay this month's bills, november orders and save some for january stuff <o>" So, no travelling this christmas, not that I was anxious to go to the beach during this awful summer -_-

I don't have much trouble because my bf is a nerd too, he loves Cloth Myths and Figmas, so he can't say anything about my things XDD And snce we live in different cities, there isn't a lot of time to argue about anything XDD

I started watching because people said it was fun, and I enjoyed it. The manga will be released here next year, so there's another thing to buy...It's a pity they didn't announce any other figures besides those two prizes, I hope HLJ will sell that Ban figure...

And the figures of the new Final Fantasy have potential to be so pretty, I'm really looking forward to seeing them. And I hope the new game is good, sometimes they worry too much about the visual and the story ends up being meh.

She is cute, but I can't help thinking that her boobies are too big, that couldn't be good to her back, the poor thing XDDD
06 months agozee-swanzee-swan
VongolaTsuna (6 months ago) #2463709hahaha bigtime everyday or every week may bagong haul haha

Uyyy hindi ah ahahahha! Nakakaiyak p.os ko :'( nag start sa pa 2k 2k lang... then di na bumababa sa 5k kada isa ;_; except sa figma... ano na ba nangyayari hahahaha pano na ko makakabayad lololol!! Benta kidney!
06 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (6 months ago) #2421983hahaha me brave? hahaha maybe so XD hahaha brave in spending so much lol or maybe im just spoiled haha
since im not yet in a relationship so i spend money more on myself hahaha and hobbies.. YES HOOOOBIES hahaha
yup2 hahaha for now i have a cos being made haha if you know the anime and manga akame ga kill you would be delighted to see my next cos :)
its already been 2 months now i now know the feeling of what you were talking about
i get a lot of stress anxiety where its difficult for me to breath and my chest feels so heavy :v
hahha yeah i spend more and more now even if its not planned once i see an item i cant resist i buy it in an instant haha
hahaha i also am not really familiar with the franchise i just fell inlove with sonico the girl with the pink hair haha
ohhh thanks hahaha i did ate alot hahaha


Well, it takes some courage to spend a lot of money at once. In a sense, we're all brave survivors and that is proved each tipe we open the credit card bill and don't die with the shock XDDDD And being in a relationship doesn't make you spend less in these things, believe me XDDD

I didn't watch Akane ga Kill, will try to watch the first episodes. Which character will you cosplay?

Are you watching Nanatsu no Taizai? Started it a couple weeks ago, it's so funny!

So when that happens try to take a break, have a good cup of tea or something. It's a job that can be bad to the health if you're not careful, so, please, try to relax a bit whenever you can and try to not let things that happen at the workplace bother you when you're out, right?

Same here, same here XDDD And I'm already worried about my future expensive figures, because Square is mean, see: (ext link)

Sonico has a cute face with her earphones and long hair, but the poses of most of her figures are not really my thing. Well, not that I'm a big buyer of female figures... XDDD
06 months agozee-swanzee-swan
VongolaTsuna (6 months ago) #2452001haahhaha puro prize fig lng kaya mga sonico ko murang mura lang haha sayo mamaw puro mga mamahalin na figs hahaha

Oy hindi no haha! Wcf nagparami and dami ko prize figs @_@
06 months agozee-swanzee-swan
VongolaTsuna (6 months ago) #2437765grabe oh dame kagad wahahaha
mamaw!
btw like your pic dyan gandaaaaa



Mamaw ka dyab soows haha! Ikaw kaya yun! :)) penge sonico lol jk!
06 months agozee-swanzee-swan
VongolaTsuna (10 months ago) #2248167hahaha maguupdate na yan :))


ayan na nakapag update na ko hahaha! after 10 years! xD
06 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (7 months ago) #2389952haha yup cosplay is pretty expensive much so since im also collecting figures and games so its triple the expensiveness :v
anyways hmm not sure more or less i might have someone make the jersey for me instead
well since im working in a callcenter my face is the one suffering because of lack of sleep sometimes and stress from dumb people calling in the phone :p
hahaha yeah right now bit by bit im trying to pay for my pre orders but now that i have money i also buy more XD even if its not in the pre order list hahaha
like this one time i only need to get my figma ryuko from kill la kill i ended up also getting a figma levi XD
ohhhh do you have a link? i dont know where to see one
anyways besides digimon i am now also collecting super sonico figures :)


Hi there!

You're a very brave fellow for having three really complicated hobbies! XDDD It's not something for the weak XDDD

In a sense, it's better to have it custom made, no worries about the size and the kindof fabric for example, and when you already know a good seamstress it's all better.

I remember this part of the job, sometimes I would get so upset with some people calling... And try to sleep more and be careful and don't use the headphone always on the same ear, it's bad, okay?^^

That's a side effect of having money, people end up spending more and more XDDD I understand the feeling, I bought two Levi nendos just because they're cute XDD

It's this set of straps encyclopedia #71903, cute no? Super Sonico? I confess I don't know nearly anything about the franchise, beside the fact that there's the pink haired girl...

And before I finish, Happy Birthday! Hope you eat lots of cake and sweets and have a lot of happiness! =]
06 months agoDeadlyAnimeDeadlyAnime Web Designer
View spoilerHide spoilerYou are the birthday star today... Happy birthday! ...xD ...xD
06 months agoTenoriLoveTenoriLove
(❁´▽`❁)*✲゚* happy birthday
07 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (8 months ago) #2338632hahaha then its still good then hahaha XD
hehe yeah i will make you a friendsign once i cos noya :3 though it may take a while haha im focused right on on paying my mountain of pre orders haha :))
hehe thanks for the concern hehe right now i have been working in production for atleast a week already so far the only thing i can complain about is the shifting schedules its like we though its already our rest day then boom we got a txt saying we need to go to work -_-"
though happy since i got my 1st paycheck for my 1st job haha just spend a little to treat the family and the rest was not used XD im gonna save it once my orders are already here haha
haha i do hope so and freaking pray for that to happen i actually prefer digimon in terms of pokemon i only like the games but when it comes to anime digimon wins 8-2 hahaha
hehehe sure no prob will message you my skype id


I understand it, cosplay is a pretty expensive hobby, right? Are you planning to buy the official uniform they sell at Mekke? I wanted to buy Noya’s shirt, but even the larger size would be a bit tight and very short T_T

Work is always a bit of a hassle, there’s no helping it. I’ve had a couple busy days myself, with some belated stuff showing its face to torment me again <o> At least I managed to finish most of it and now I can keep working on a timely schedule XD

Ahh, the first paycheck, such a happy time! XDD It’s good you managed to save some money to pay for the preorders, it’s always helpful.

And do you understand how people can manage to play Xbox? My friend borrowed my PS and left that thing here, but that videogame isn’t friendly with me. I think our relationship won’t be that good XDDD

Did you see those cute Digimon rubber straps? I’m not a fan, but almost ordered because they’re too cute to resist!

Oh, and I sent you a message on skype^^
08 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (9 months ago) #2315947freaking PE teacher :v
yeah i know right the anime is soooo good i got addicted to it hahaha watch 1-15 for just 2 days hahaha hehe sure ill show you my noya cos once ive cosplayed him hehe ill even make you a friendsign if you want :)
im basically a patient guy so yeah hopefully it wont be a proble or i will eventually learn how to deal with them im basically used to people cursing i dont mind hahaha XD i dont bother being affected to what they say to me hahaha XD so yeah thanks for the advice
maki? the one from lovelive? im playing the game school idol at my android fone ahaha its fun but i get irritated since i cant finish the expert mode
i basically got a job so i can pay for my freaking pre orders hahaha i have so many pre orders good thing i know the owner of the shop im buying in so i dont need to pay for my items yet aslong as they are not yet on hand
hahaha nostalgia when it comes to old animes hahaha im happy digimon is getting some love hopefully they release the games in vita and 3ds in english so i will be more happy :))
anyways did you get my message here? the one containing my skype account?


He was a terrible teacher, in the end I started skipping all his classes, didn't go to PE for more than a year XDDD Really!? Thanks, I'd love it, Noya-san is my favorite character (Nekoma boys and Suga-san in 2nd^^)

Even so, I've seen some people end up with a serious depression after working on a callcenter, so if you ever get such job, please be careful, okay?

No, no, Makishima from Yowamushi Pedal, this diva here: (ext link) His figma is a "Must Have" to me, and I'm hoping they'll release another version with casual clothes XDD

Ahh, those blessed preorders, I started the month paying for my DMMd rucksack and now I'm waiting an invoice avalanche! XDDD

Who knows, a lot of people in USA love Digimon, and with this nostalgia fever I wouldn't be surprised if they released it in english.

Sorry, I didn't, didn't see that my message box was full... Can you send it again, please?^^
09 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (9 months ago) #2286134ohh i like artistic gymnastics and figure skating too haha
i also like college basketball and college volleyball though i only check the score hahaha
i get bored easily XD speaking of sports haha i am now a haikyu fan lolol :))
and im planning to cosplay nishinoya :))) rolling thundeeeeer :))
hahaha nice nice good for you me on the other hand im still trying to find a job lolol
for some reason my friends keep on saying i shouldnt apply in a callcenter
well good thing the mangas im reading are not on jump except the mainstream ones and shokugeki no soma.. oh yeah have you heard of the purge? the piracy purge where japan will clear the net with anime sites and manga sites?
im waiting for the english release of akibastrip 2 on the vita
the only game im planning to buy on te 3ds for this year is super smash bros and pokemon omega ruby
will add more if ever they will release more goodgames oh yeah forgot haha also will be getting the limited edition of persona Q also pre ordered persona 4 ultimax on ps3 daaamn i need to sell my live for this lol
have you seen the wonfest figures? im already in misery and pure bliss when i saw it
damn so many good figmas coming already put it in my pre order list here in MFC even if theres no pre order yet available lolol :))
about the incoming digimon adventure sequel daaaaaamn
your friends almost cried me on the other hand... when the song played tears flow then cried out of sheer joy and excitement
cant wait for next year it will be the year of the digidestined lolol hahaha
my childhood nostalgia :))


I used to play basketball in high school, but during my last years we had a terrible PE teacher who thought girls should only play handball and I hated the game, so I basically stopped practicing sports... Really? I love Haikyuu!! and the anime is so good! You must post a picture of your Noya-san cosplay!

Hmm, I don't know, do you have a lot of patience? If you're going to work on a callcenter you'll need a lot of patience, because it can be like hell. I worked on one for a year when I finished high school and it was a nightmare, with lots of conceited and ill-mannered customers that insulted us all the time. I used to get sick all the time while I worked there, it was terrible. So, be careful with that, okay?

Yeah, I heard about it, but I think people are overreacting a bit with the fear of this purge. And I hope that, in the end, it means that they'll provide more legal ways to watch/read anime. I don't mind paying for a Crunchyroll subscription because it's cheap and very convenient to watch stuff^^ If more legal options are available, I think it will be best for users too.

Oohh, Wonfest... I'll have a very difficult time choosing Kuroshitsuji figures, because there are more releases than I'll be able to buy T_T And I can't forget Maki-chan's figma, it's a must buy!

Aww, how cute! It's always so nice when a series that we loved as a kid get nice releases... I hope this new Digimon is good, so all you fans can have fun. Next month the new Saint Seiya movie will be released here, and even being sure that it won't be a very good movie, I'm a bit excited since it's been so long since I've seen a Saint Seiya movie on the cinema. Ah, childhood nostalgia XDDD
09 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (10 months ago) #2257655oh i see hahaha i though your all busy watching the games XD for some reason i dont really watch sports that much haha not really fond of it XD
ohh nice goodluck then ^_^ gambatte
hahaha finished season 1-4 in 1 month hahahaha i got addicted hahaha not im waiting for season 5 of GoT hahaha
yah you should watch it it will make you yearn for the 2nd season hahaha
haha i know right i have this manga that i like in jump then for some reason it would be a wtf happened moment they just finished it and i was like :v you should have gave it more time that manga would be a good one but meh it was cancelled
haha well goodluck for the both of us hahaha me im still jobless and here i am going on and on about my pre orders hahaha XD
hahaha i meant right now i dont find any 3ds game good hahaha
that would be a good game if it was released outside japan XD but meh
just look how the digimon games in the 3ds are only available in japan huhuhu i want to play
hopefully good games will be translated or will be released overseas it may not be in the 3ds but good thing i also have a vita hahah :))
awww sad i wont be able to too you then hahah how about skype? do you have one?
maybe we can talk sometimes if its not a bother :)


I like watching a few sports like artistic gymnastics and figure skating, but I don't have patience to watch soccer games, they're too long and the speakers usually are very annoying.

Thank you!^^ My dissertation is finished at last, now I only have to wait for the evaluation, make the corrections needed and then I'm free! \o/

I will when this season is over and I finish some series, it's good that it's over, so I can watch the whole series at once \o/ It made me very sad that they cancelled Stealth Symphony so soon. It's the same with lots of goos stories, such a shame! Jump publishing system is a bit too cruel T_T

We should get professional help to get over this terrible addiction! XDDD I have orders to the next year already and things just keep getting worse XDDD

Oh, I'm not too sure, those Prince of Tennis date sims are so silly XDDD But in a way they're funny and so stupid that I can't help but laugh a lot. Well, since they're amusing, perhaps their purpose is fulfilled. And the protagonist managed to get a confession from Tezuka (go me! XDDD)

Are you happy about the new Digimon series? Two friends of mine almost cried of joy when they read about it.

Yes, I have skype and of course it's not a bother, it would be nice =) Send me you mail through PM and we can talk there^^
010 months agoaoudaaouda
VongolaTsuna (10 months ago) #2240880hahaha it seems you have been quite busy these days since its been a long time since i commented in your page hahaha XD is it because of soccer? XD
yup no game no life is based on the novel 1 thing i could say about it.. its one GODLY anime :v its sooo freaking gooooooood! i totally recommend it! hahaha havent really watched alot of anime atm im watching the continued version of fairytail though :))i have also been quite addicted in watching game of thrones for some reason hahaha XD
damn look at my pre order list :v i still even havent find a job yet if all hell breaks loose im dead hahaha XD ordered more nendo stuff hahaha mashiro from bakuman and 2 nendo sonico :)) but my 1st would be the nendo red from pokemon hehe
i see hahaha the only game im playing right now is demon gaze from vita since there is no good games coming atm in 3ds
btw do you have facebook? i want to add you ^_^


No, I wasn't really busy because of soccer, I don't even watch it. And in the end, Brazil lost to Germany and Netherlands, so everyone was a bit saddened by the end. I'm finishing the dissertation to get my master degree, and had (actually, still have to) some things to sort out with the college, resolve things with the printing. But now it's nearly done and I believe I'll be able to try to start the doctorate this year \o/

The synopsis of No Game no Life seems great, i'll try to watch it when I finish some of the things I'm watching now. I watch Game of Thrones when the season is over, so I don't get all tense waiting for the next episode. And then the mean producers finish the season with a gigantic cliffhanger, gahhh! <o>

I'm so sad they cancelled Stealth Symphony, will order both volumes next month, but it's really a pity. Sometimes it's so irritating to follow Jump series!

My preorder list is a nightmare too, I'm almost scared of september, my credit card probably will explode...

No good 3ds games? Hey, that's nearly offensive! What about this masterpiece here (ext link)? That's what you can call a good sports game, huh? XDDDDD

No, no, I don't use facebook. It's a personal policy, never join a social network where my dad can be found XDDD I'm scaried my family could find out that I'm even nerdier than they think XDDDD But seriously, I'm not a facebook fan so I don't use it, I have a tumblr account, but I never reeeaaally used it too...

« Prev   1 2 3 4 5 6 7 8   Next »

VongolaTsuna