Loading
Character & Hobby Shop
HomeBlogsArticle #30625

♡ Today's outfit #13

TaliTali1 year agoDiary
Hi!!! ~

Long time no see!! >u< I can't do this "today's outfit" section everyday, I'm not rich (yet ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

So, this is Neb's sweet lolita outfit!

http://s1.tsuki-board.net/image/600/Tali1476969674.png


#todaysoutfit #13 by Neb! ♡:
'(Super short) sweet cupcake lolita coord' ~

-Skirt and stockings from Feerie Doll Atelier
-Shirt, petticoat and shoes from DollHeart



What do you think? Maybe she could wear something more in her head... hmm, well, I leave it to your judgement! :P

See you in the next post, thanks for reading!! ~ ♡
1,615 hits • 13 comments

Comments13 comments

0pt
HiTali (1 year ago) #15555981She's not a bjd!! >u< she's a Dollfie Dream :) (a Mini Dollfie Dream specifically)

Oh yeah that's what I meant, I forgot what those dolls are called, I know they are different from BJD I just forgot what to call her, thank you. :)
1 year ago
0pt
Demitria (1 year ago) #15555974I think I'll buy this dress... They are even having a reduction of prices... And I have a spare red haired wig lol Also, brown and red should look well with a golden face up, right?

Yeah totally! You can never go wrong with gold and brown in steampunk :P
1 year ago
0pt
azusamukami (1 year ago) #15555529which bjd is she? :)

She's not a bjd!! >u< she's a Dollfie Dream :) (a Mini Dollfie Dream specifically)
1 year ago
0pt
Tali (1 year ago) #15554878I have the Luts steampunk set and it's amazing!!! totally recommended :) (I reviewed it on my external blog, if you're curious! x3 orchiddolls.wor... )

I think I'll buy this dress... They are even having a reduction of prices... And I have a spare red haired wig lol Also, brown and red should look well with a golden face up, right?
1 year ago
1pt
which bjd is she? :)
1 year ago
0pt
Demitria (1 year ago) #15553006Problem is... I don't know which clothes I should buy... I can't choose between Luts steampunk set, Sadol segret summer (white) and Golden Hellenism (by angellstudio)...

I have the Luts steampunk set and it's amazing!!! totally recommended :) (I reviewed it on my external blog, if you're curious! x3 orchiddolls.wor... )
1 year ago
1pt
Tali (1 year ago) #15552374Awwww poor doll D: go buy some clothes!! >u<

Problem is... I don't know which clothes I should buy... I can't choose between Luts steampunk set, Sadol segret summer (white) and Golden Hellenism (by angellstudio)...
1 year ago
0pt
Demitria (1 year ago) #15538385Months have passed since I bought my first BJD and she's still naked... *cheers*

Awwww poor doll D: go buy some clothes!! >u<
1 year ago
0pt
AppleNapoleon (1 year ago) #15533278If you're going with mint shoes, swap the brown bow on the shirt for a mint one and add mint accessories to the hair - colour balance is a huge deal in lolita!
She's a super cute doll <3


Yay thanks! ^___^ Yep, the mint idea is brilliant! Also, looking again at the picture, I also could use light blue as the one in the cupcake icing. Thanks for sharing your opinion! :D
1 year ago
0pt
SerpentyleTorc (1 year ago) #15532956long time no see
she looks really cute! love the tights.
as for the head thing, mby if those bows were a little bigger. i could see them in the same print as the dress. and a prop like a parasol or smthn.


Hi hi!! ~

Thanks! >u< Yep, I'll take note of that! <3 Well, she's wearing little clips in the hair, but I would love to have more head accesories like bows and headbands, it's quite hard to find the perfect ones! :P A parasol would be awesome too!! I've looking for it for ages x__x
1 year ago
View more comments
Character & Hobby Shop

About this blog

 
Welcome to my TB blog! ♥ please visit me on orchiddolls.wor... and in my fb page: www.facebook.co... Have a nice day ^-^

More by TaliView all

Related Items 0

Tags0

Related Clubs 0