Loading

Comments feeling EXTRA spicy 2NITE

  • Tenma The Idolm@ster
    Sparxxors2 years ago#30960673Considering how long V4 has been up and how many complaints there have been...nothing users do is gonna change the site back to V3. Most people have begrudgingly accepted that it's not worth the effort anymore, which is why most people stopped complaining. Not because things have changed for the better. Some improvements have been made, but the site's current state is vastly inferior overall to what it was when I joined maybe 6 months ago.
    What does it really matter if people keep complaining like this though? Besides filling blog posts...nothing really happens. Personally, I think this post was pretty entertaining lol.



    Oh there is nothing wrong with it its okay to let out your frustrations but if you are really serious about this and if there was any hope of getting a bit of V3 back this is not the way there must be an other solution to this, if you would create a poll among users to know what they think about V4 maybe that would help or post in the suggestions forum for s V3 or something.

    I know users arent heard and im very sorry about that but there must be a solution to this problem were both the community and creator can be happy.
    2 years ago
    Tenma2 years ago#30960593I know V4 is not ideal but do you really think these kind of blog posts will change that?
    If you are unhappy about it then there are other options to complain or you can make a suggestion for it.
    I would love to have a V3 And V4 switch so users can choose the site version
    I understand how you feel but this is not the way to do it.


    Considering how long V4 has been up and how many complaints there have been...nothing users do is gonna change the site back to V3. Most people have begrudgingly accepted that it's not worth the effort anymore, which is why most people stopped complaining. Not because things have changed for the better. Some improvements have been made, but the site's current state is vastly inferior overall to what it was when I joined maybe 6 months ago.

    What does it really matter if people keep complaining like this though? Besides filling blog posts...nothing really happens. Personally, I think this post was pretty entertaining lol.
    2 years ago
    Tenma The Idolm@ster
    I know V4 is not ideal but do you really think these kind of blog posts will change that?

    If you are unhappy about it then there are other options to complain or you can make a suggestion for it.

    I would love to have a V3 And V4 switch so users can choose the site version

    I understand how you feel but this is not the way to do it.
    2 years ago
    SerpentyleTorc2 years ago#30959616Considering that they have refused to listen to constructive criticism, screaming is the only thing we can do.
    Do you honestly expect anything will change because of a rant like this? The post doesn't even say why they think things are shit, just that it is shit.

    (Also they did listen to some criticism, most of them concerning readability or functional aspects though, barely any aesthetic ones.)

    Takasugi2 years ago#30934507V4 is basically unnecessary changes and downgrades.
    I do like being able to edit items, that were added by someone else, after undrafting them tho.

    Noticed that too! Now I'll never have to report something after I undrafted it myself and realize I forgot something lol
    2 years ago
    Its been a while since I last saw V4 complaints

    I agree it's not fun to use :/

    But they wing listen to others our suggestions
    2 years ago
    Josine2 years ago#30934397I think giving constructive criticism is better than this ranting

    Considering that they have refused to listen to constructive criticism, screaming is the only thing we can do.
    2 years ago
    darkfader ⱠØⱠł₵Ø₦
    So, what doesn't work anymore if you update the link? I've updated mine.
    I did have some script though that broke. And the API isn't complete enough. I think the new search has the old features now, so it's probably minor change.
    2 years ago
    V4 is basically unnecessary changes and downgrades.

    I do like being able to edit items, that were added by someone else, after undrafting them tho.
    2 years ago
    Yeah I too died a little inside when all the V3 pages I've bookmarked were wiped from this site.
    2 years ago
    Bah-Roo2 years ago#30934442I, too, wheezed. when i asked my father "dad what's a worse more dramatic word for 'heinous'; something to describe something...terrible." and he replied "idk just look up synonyms." so i did. and i couldn't pic a favourite so i just decided, fuck it, throw the whole lot in there. that'll spice up this soggy bitter excuse of a post. excellent. make it size 200 and italic. and then i wheezed harder when i settled on making "T U R D S" bold, size 190, and BROWN. for extra impact. and then i cried a little bit when i was pondering on thought of a turd that could be so many things, all at once. A vile, vile little turd that brought shame upon his hometown. he was banished for his wicked, foul deeds.

    High quality shitpost lmao +1
    2 years ago
  • 21 comments
Bringing the hobby to your door.