Loading
Anime, Figures and Manga For Less!
Ringo696Ringo69613 days ago
So…..with the new announcements of the Sakura and Sayoran nendos from Tsubasa and Chii from chobits… how likely do we think Fai and Kurogane are going to get nendos?
I’m at a point where I will buy a pop up parade of questionable quality if it of the two of them!!
839 hits • 3 likes12 comments

Comments12

Kotoko and Sumomo nendos would be super neat :0
12 days ago
jumpluff Pegasus Knight
This article was the first I heard of them (bc the list is under them LOL) and... I lost my mind, I'm so glad others feel the same joy. I hope for more CLAMP IP scales in particular, a rerelease of CCS Tomoyo, I dunno if I'll buy more Nendos at this point but we've got xxxholic, Chii, Tsubasa Sakura... aaa I did subscribe to their MFC pages so I can re-evaluate when we've got sculpts!!

CLAMP was basically my childhood and I do not think I would be remotely as into anime and manga, or have such an enduring and nostalgic passion for anime visually (since I don't watch it that much any more), without growing up looking at their artbooks online, CLAMP graphics and fanfic communities, reading their manga into the night, borrowing Angelic Layer from Blockbuster and watching with my brother... one of the only anime I own is Chobits on DVD!

It makes me so happy to see such an iconic and loved part of anime history get some of that attention it deserves <3 Especially because CLAMP char design is really good

edit: God yes what I wouldn't do for anything clover ;;
13 days ago
Broserpina The magi-cooliest✧
Act13 days ago#112231317I'm so so hopeful that this means other CLAMP IPs are going to start getting attention! There's so many wonderful outfits in Tsubasa and Holic, and I'd love to see more niche stuff like Clover. Ahhhh
CLOVER gang, rise up.
13 days ago
Annon-H13 days ago#112228907I had to stop reading as soon as you mentioned, CHI!! I looked, saw, and feel pretty damn good right now, not gonna lie. If we can get Freya everything will be perfect.

im planning to buy two and just make my own elda and freya nendoroid dolls with them lol... if you just dress up chi in dark clothes it's as good as freya
13 days ago
I would hope for a Ashura Nendoroid or figure for that matter... >.>
13 days ago
I'm so so hopeful that this means other CLAMP IPs are going to start getting attention! There's so many wonderful outfits in Tsubasa and Holic, and I'd love to see more niche stuff like Clover. Ahhhh
13 days ago
Cli13 days ago#112229822I'm right there with you on that one. I just want an updated scale figure of Kobato. She'd look amazing. :`)agreed! She has such a pretty character design. the series was one of my first anime/manga, so it’d be a very treasured item.
13 days ago
MidnightFlower13 days ago#112228518It’s a far lesser known series, but I’d love one of Kobato. Definitely never happening though :’)

I'm right there with you on that one. I just want an updated scale figure of Kobato. She'd look amazing. :`)
13 days ago
madokaa Moon Prism Power Make Up!
WAIT OMG A CHII NENDO? BLESSED DAY
13 days ago
I had to stop reading as soon as you mentioned, CHI!! I looked, saw, and feel pretty damn good right now, not gonna lie. If we can get Freya everything will be perfect.
13 days ago
Anime, Figures and Manga For Less!

About this blog

More by Ringo696+

Related Items

Tags0

Related Clubs