Loading
Where the fun begins!
HomeDatabasesItem #144469

Vocaloid - Kagamine Len - Character Vocal Series Earphone Jack Accessories - Earphone Jack Accessory - Outa ver. (Good Smile Company)

Japanese
11,816 hits • 24 comments3 likes

Buy

Comments24 comments

1pt
I have him, pm if interested ~
3 years ago
0pt
just got mine today from a local seller..
haha mine has the same sucky paint job.. but whatevs.. still happy that they didn't ruin len's cute face or else i would've punched them...
3 years ago
0pt
Wow. I cancelled in favour of something else. Thank god. These are awful.
4 years ago
0pt
Received mine today and the paintjob is horrible. Like.. really. I know that there are some pretty small details but PLEASE paint it so it looks okay at least. I think I might paint some myself.
4 years ago
0pt
Stalking Loli hunter
I ordered 12 sets. Got 8 today.

The paintjob on these is just hideous.. The Miku Y-Oji ver is the only one in which I didn't find any really noticeable mistakes. EVERY SINGLE LEN out of EIGHT SETS was just... bad. One Rin had her ribbon missing, and one had a white collar (it's supposed to be black). One Ribbon Miku had her mouth on her cheek! These are just terrible, I'm really disappointed. I had to search for a decent Ribbon Miku since I really wanted her, but ugh, mann.. GSC, I'd rather you delayed this a bunch of times instead of delivering THIS.
4 years ago
0pt
I ordered one and got Len. The paint job on mine is pretty awful as well, but mostly just on his music note. They are really small though so I can see how it would be hard to mass produce these and do a perfect paint job on each and every one. Overall I still think he's really cute even though I really wanted this one. :3
4 years ago
0pt
kilani Sayaka Rank
Akira (4 years ago) #1716600Umm... I think there's a clear difference between this: PICTURE #687771 PICTURE #687767
and this: PICTURE #798584 (and yours)
I was expecting something far worse, but... It was kinda announced? idk. Is still bad.
EDIT: Wait, I just checked the body more, and what. is. that. It looks terrible!


Lol........ He looks like a duck! XD I got two Len in that box, so I can compare, and he is so bad it's funny. His mouth is almost under his eye. Sorry if you thought that was normal quality, but no, he's not supposed to look like that.

Well, I'm sure GSC customer service will come through, so I'm not worried. They are a good company, just this set has iffy QC.
4 years ago
0pt
Risayla ◔‸◔
Glad I didn't order a whole set.
4 years ago
0pt
Akira (4 years ago) #1715932Wow. Could you provide us of some pciures please? o:
i1358.photobuck... Photo taken by my friend.
4 years ago
0pt
kilani (4 years ago) #1715938Here's one I got
View spoilerHide spoilerhttp://24.media.tumblr.com/81ec5d36a454f5cab9bd619cc6c88f95/tumblr_mewg41DeLo1rqm258o9_r1_500.jpg
Sorry for the bad pic, ipad


Umm... I think there's a clear difference between this: PICTURE #687771 PICTURE #687767

and this: PICTURE #798584 (and yours)

I was expecting something far worse, but... It was kinda announced? idk. Is still bad.

EDIT: Wait, I just checked the body more, and what. is. that. It looks terrible!
4 years ago
View more comments