Loading

Psycho-Pass - Kougami Shinya - G.E.M. - 1/8 (MegaHouse)Psycho-Pass - Kougami Shinya - G.E.M. - 1/8 (MegaHouse)¥ Buy¥ Buy

Japan's #1 Collector Toy Company
Psycho-Pass - Kougami Shinya - G.E.M. - 1/8 (MegaHouse)
Category
Classification
Material
Scale & Dimensions
1/8  H=240mm (9.36in, 1:1=1.92m)
Release date
02/12/2015 As Standard
Price
Japanese67,419 hits • 310 comments45 likes

Buy

Comments310

Selling Used/Opened and displayed.
$260 AUD. Free standard shipping within Australia.
19 days ago
In stock @ Solaris Japan

Pre Owned for ¥35,080
└ Check product page for item condition.
In stock @ Neokyo
Today, 29800 yen on Amazon Japan.
Buy through Neokyo: neokyo.com/sear...
Only ¥250 fee, 45 days free storage.
A7xMad2 months ago#77938122MH has terrible quality control nowadays tbh so I wouldn't be surprised. Congrats on getting him anyway. I have seen this figure many times in shops used for around 8K yen and I was never sold on it because of the wonky head sculpt. So nah, lol I am not supposed to feel a figure either but you still can xD like I said idm at all. You can see how it is literally everywhere so its the same point, again. You agreed to that point as well as far as I remember but okay. Anyway good luck with that. There's no point in more replies tbh so peace :D

I have no doubt you may be able to find him for $80. I find sales on Mandarake all the time. But he’d be a hard one to come by for that price. They aren’t passing him out on street corners. He was 110k the last time I saw him, so he would probably be more now. In my experience for most figures, finding them cheaper than Mandarake in the same condition is an accomplishment, unless you are risking buying from a private seller which can be a living nightmare. I don’t live in a country with many anime shops, so whatever you say, I guess. And I said “I agree that you can ALMOST always tell.” Keyword is “almost”. Don’t put words in my mouth. I will ALWAYS agree that it is best to see a figure in person, as will 90% of other collectors. And most would also agree that the feel of a figure in your hands is important unless you keep them boxed. I know not one collector who says, “having to see figures in person is a thing of the past, to be honest. Yes. I’m 100% set from these pictures.” It’s totally understandable if we disagree on the quality of a figure, but stop with the self-righteousness. Bleh. Are you five? Or are you salty because you chose the wrong Kougami figure and want to justify it? Lmao. Sure. Conversation over. Well wait...I just realized you are on a profile for a figure you don’t even own or want. Do people do that? I guess that’s the important question.
2 months ago
JuuzousAnimegirl2 months ago#77914235I got him today, and even used with a small bit of dust, he’s perfection. Better than photos. You can’t feel a photo. Prime example is Spike Spiegel by MH. Highly disappointing once you feel it and assemble it. Still a good figure, since there aren’t any others except Kotobukiya, who is boss.https://static.myfigurecollection.net/upload/pictures/2020/05/13/2436554.jpeg MH has terrible quality control nowadays tbh so I wouldn't be surprised. Congrats on getting him anyway. I have seen this figure many times in shops used for around 8K yen and I was never sold on it because of the wonky head sculpt. So nah, lol I am not supposed to feel a figure either but you still can xD like I said idm at all. You can see how it is literally everywhere so its the same point, again. You agreed to that point as well as far as I remember but okay. Anyway good luck with that. There's no point in more replies tbh so peace :D
2 months ago
JuuzousAnimegirl2 months ago#77856881Once again. I agree that you can almost always tell exactly what a figure looks like from unboxing videos and quality owner photos. I didn’t enter this hobby yesterday. Haha. And the UC line looks really cool with the way the bases fit together. It makes for an awesome looking collection when you have the whole line of figures.A7xMad2 months ago#77837660it's cool but that was a saying of the past tbh lol, its 2020 videos and photos now accurately represent figures if you are not looking at stock prototype photos. So idm at all it's even better now xD Anyway it's cool. I preferred the UC line because of the portrait accuracy and lining them all up together makes quite a scene, so I got them for a deal. There isn't any other Psychopass lines :l

I got him today, and even used with a small bit of dust, he’s perfection. Better than photos. You can’t feel a photo. Prime example is Spike Spiegel by MH. Highly disappointing once you feel it and assemble it. Still a good figure, since there aren’t any others except Kotobukiya, who is boss.https://static.myfigurecollection.net/upload/pictures/2020/05/13/2436554.jpeg
2 months ago
A7xMad2 months ago#77837660it's cool but that was a saying of the past tbh lol, its 2020 videos and photos now accurately represent figures if you are not looking at stock prototype photos. So idm at all it's even better now xD Anyway it's cool. I preferred the UC line because of the portrait accuracy and lining them all up together makes quite a scene, so I got them for a deal. There isn't any other Psychopass lines :l

Once again. I agree that you can almost always tell exactly what a figure looks like from unboxing videos and quality owner photos. I didn’t enter this hobby yesterday. Haha. And the UC line looks really cool with the way the bases fit together. It makes for an awesome looking collection when you have the whole line of figures.
2 months ago
JuuzousAnimegirl2 months ago#77836378Oh, trust me. I look at photos on an OCD level. They are almost always accurate. Hence why I like MH Kougami better. Haha. Just my opinion. But some figures, though not often, look drastically better in person. it's cool but that was a saying of the past tbh lol, its 2020 videos and photos now accurately represent figures if you are not looking at stock prototype photos. So idm at all it's even better now xD Anyway it's cool. I preferred the UC line because of the portrait accuracy and lining them all up together makes quite a scene, so I got them for a deal. There isn't any other Psychopass lines :l
2 months ago
A7xMad2 months ago#77835902not always, just look at high quality photos of them or reviews so you can get a better idea of the product rather than the prototype

Oh, trust me. I look at photos on an OCD level. They are almost always accurate. Hence why I like MH Kougami better. Haha. Just my opinion. But some figures, though not often, look drastically better in person.
2 months ago
JuuzousAnimegirl2 months ago#77817837Well, seeing them in person is always a better indicator. I’m personally more of a fan of MH’s Kougami. not always, just look at high quality photos of them or reviews so you can get a better idea of the product rather than the prototype
2 months ago