Loading
HomeDatabasesItem #549568
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.

Mahou Shoujo - Sasaki Kotone - Creator's Collection - 1/4 - Bunny Ver. (BINDing, Native)Mahou Shoujo - Sasaki Kotone - Creator's Collection - 1/4 - Bunny Ver. (BINDing, Native)

This picture is not suitable for people under 18.
I'm over 18Hide
Mahou Shoujo - Sasaki Kotone - Creator's Collection - 1/4 - Bunny Ver. (BINDing, Native)
Category
Classification
Character
Version
Materials
Scale & Dimensions
1/4  H=350mm (13.65in, 1:1=1.4m)
Release date
01/2019 As Limited + Exclusive
Price
Japanese6,246 hits • 23 comments15 likes

Buy

Information

Orders via Native Online Store can be placed between the 23rd May 2018 from 15:00JST until the 1st August 2018 at 19:00JST.

Comments23

0pt
Available for pre-order @ iXu Deviance (329.22€)
3pt
Hmmmmm, I have until August to decide.. What to do..
3 days ago
4pt
I wish they did Erika first, I never liked this character.
3 days ago
0pt
Available for pre-order @ Lunar Toy Store
FREE Continental U.S. shipping on all orders over $150
Guaranteed pre-order price
$0 down pre-order when using credit card
Hassle free pre-order cancellation
www.facebook.com/Lunartoystore
2pt
lamb677 (4 days ago) #34601351ITEM #183938

Yeah... that pose seems very similar smh, my displays only go up to 15 inches, these bunnies are killing me ;-;
4 days ago
1pt
Butcher (4 days ago) #34587236What height do you guys think ITEM #605215 will be?

ITEM #183938
4 days ago
1pt
What height do you guys think ITEM #605215 will be?
4 days ago
1pt
Man, I smashed that preorder button like I was a starving animal...

Also noticted the smile is different to the illustration. Kinda annoyed by that as the nervous smile was far cuter, but even still it doesn't detract from it's awesomeness, just makes it look a little different.
4 days ago
1pt
vyseoftheskies (5 days ago) #34575065Definitely Native, just for the flat-rate shipping. This will be one expensive figure to ship, and you won't be getting a discount by ordering through N-Y. Not only that, if you do have issues with the figure, you're much more likely to get support if you order directly from the manufacturer.
Go with Native, IMO.
Also, will definitely pre-order this one shortly. I need to complete the line, and she looks beautiful.


Thanks. I will order through Native then.
5 days ago
3pt
Redsander (5 days ago) #34574810Does anyone know if it's cheaper to pre-order through Native or Nippon-Yassan?
Definitely Native, just for the flat-rate shipping. This will be one expensive figure to ship, and you won't be getting a discount by ordering through N-Y. Not only that, if you do have issues with the figure, you're much more likely to get support if you order directly from the manufacturer.

Go with Native, IMO.

Also, will definitely pre-order this one shortly. I need to complete the line, and she looks beautiful.
5 days ago
View more comments