Loading
HomeDatabasesItem #594460

Naruto Shippuuden - Haruno Sakura - Katsuyu - Nendoroid #833 (Good Smile Company)Naruto Shippuuden - Haruno Sakura - Katsuyu - Nendoroid #833 (Good Smile Company)

Japanese12,556 hits • 217 comments16 likes

Buy

Information

Orders via Good Smile Online Shop can be placed between the 5th October 2017 (Thu) from 8:00JST until the 2nd November 2017 (Thu) at 12:00JST. Will also be available via Good Smile Companies international partner shops.

Comments217

Selected Comments
83pt
WaltZ015 (1 year ago) #22962266She looks nice and all, but i know we're all waiting for the TRUE heroine of the series:
http://i66.tinypic.com/14ma07l.jpg



Ah the stalker?

Btw I don't want her.

What I want is that people complain about the lack of merchandise of their favourite character elsewhere. If you guys hate Sakura, don't post here and spoil this happy moment for Sakura fans. Thank you very much!
1 year ago
50pt
Sakura's seal of approval.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/b0/96/2b/b0962bf44c45d3b63c17e2ad95e3f235.jpg
1 year ago
Recent Comments
0pt
In stock @ Figuya (49.90€)
direct link: figuya.com/en/p...
1pt
Looking for her pls Pm me if you have :)
17 days ago
1pt
In Stock @ Lunar Toy Store www.lunartoysto...
FREE Continental U.S. shipping on all orders over $150
Guaranteed pre-order price
$0 down pre-order when using credit card
Hassle free pre-order cancellation
www.facebook.com/Lunartoystore
17 days ago
1pt
aurybq (1 month ago) #36760603Anyone selling? Msg me please.

She is still available on Archonia. Im not sure if the store sells outside the Benelux tho
1 month ago
1pt
I finally gave in and bought her. I wasnt sure if i should get her, but since i already own naruto and sasuke and het design is really cute, i think i had to buy her after all.
1 month ago
1pt
Anyone selling? Msg me please.
1 month ago
1pt
Siris (1 month ago) #35979679Quick edit, looks cool: ibb.co/hb5PUd

Omg it's perfect! Almost ready to kick ass!
1 month ago
1pt
Demitria (1 month ago) #35978229ITEM #27634
Their eyes are kinda similar, I think.
Maybe you can find some faceplates on yahoo auction japan.


Quick edit, looks cool: ibb.co/hb5PUd
1 month ago
1pt
Demitria (1 month ago) #35978229ITEM #27634
Their eyes are kinda similar, I think.
Maybe you can find some faceplates on yahoo auction japan.


Oh, yes! That's brutal!
1 month ago
2pt
Siris (1 month ago) #35905718Someone know a good face -from other nendo- for putting her being badass? :S

ITEM #27634

Their eyes are kinda similar, I think.

Maybe you can find some faceplates on yahoo auction japan.
1 month ago
View more comments
Anime Figure Store

Pictures34

Related Items

Community

Owned by
Ordered by
Wished by
Listed in
Average rating
8.88/10 rated 41 times

Related Clubs4

Changelog 11

Added by
Agon 1 year ago
Last edited by
Siona 9 days ago