Loading
HomeDatabasesItem #890706Comments

Comments • Touken Ranbu - Online - Tsurumaru Kuninaga - 1/7 (Crea Mode)

  • 1pt
    leonasenshi (8 days ago) #66863593I did this one ITEM #190542 not only did they do a horrible job at casting it (a shit ton of air bubbles all over most of the parts) but also the division of the parts were almost like a damn puzzle, I almost throw that kit out the window, only I didn't because it was a commission -_-

    Well they've improved since then, at least for the simple ones haha. I wonder how the casting will be on this. You can see the finished parts on their twitter too! (Before assembly)
    twitter.com/cre...
    8 days ago
    1pt
    Toshki (8 days ago) #66829479Interesting! What kits have you made of theirs? Their fate girls in chairs have had great division from what I've played with ^^

    I did this one ITEM #190542 not only did they do a horrible job at casting it (a shit ton of air bubbles all over most of the parts) but also the division of the parts were almost like a damn puzzle, I almost throw that kit out the window, only I didn't because it was a commission -_-
    8 days ago
    1pt
    leonasenshi (9 days ago) #66807171Ugh just the knowledge that Crea Mode makes shitty parts divisions and connections makes me not want to buy this kit even though I really like :/

    Interesting! What kits have you made of theirs? Their fate girls in chairs have had great division from what I've played with ^^
    8 days ago
    1pt
    Ugh just the knowledge that Crea Mode makes shitty parts divisions and connections makes me not want to buy this kit even though I really like :/
    9 days ago
    6pt
    That can not possibly be a garage kit!?! It look awesome!
    10 days ago
    2pt
    Wow, this looks incredible. That pose (✧.✧)
    10 days ago
  • 6 comments
Welcome to Entertainment Hobby Shop JUNGLE!