Loading
HomeDatabasesItem #198945Comments
Live better. Play more!

Comments • SoniComi (Super Sonico) - Sonico - 1/6 - Summer Vacation ver. (Orchid Seed)

  • 4pt
    omg I love her so far! The sculpting looks great and to chime in on the boob talk: I think they look lovely and quite natural which is a pleasant change from the literal balloons she often seems to have.
    5 months ago
    5pt
    Most natural looking Sonico yet?
    5 months ago
    5pt
    azusamukami (6 months ago) #32941735Saggy? It's ed realistic. Breast don't stay afloat..

    Real breasts hang a little - that's normal otherwise they would not be real breasts.
    I love it!!!!! and i love the form of her breasts. very natural and realistic.
    5 months ago
    5pt
    Nial (6 months ago) #32464164Her breasts look kinda saggy and weird other than that her body is looking good. I love her hair and face I think the best elements of this figure. But I still can't stop thinking about that ghosts or invisible people are ripping off her clothes xD
    Saggy? It's realistic. Breast don't stay afloat..
    6 months ago
    1pt
    girahimusama (6 months ago) #32546251idc if you like or don't like the figure lol i just find it funny every time sonico's boobs are mildly affected by gravity (like the mermaid one) there's always someone saying how "saggy" they look

    Mermaid one is a prize figure so her anatomy is like whatever for me the most important is that she is cute and has nice colours :) And ok, maybe I used bad word to describe her breasts but I just find them a little weird but still not bad idk this is just how I feel about them that's it. I don't want argue with anyone ^^
    6 months ago
    3pt
    Nial (6 months ago) #32538394I said she look good and I admire her other nice details, just because I don't like how her boobs look like, it's not the end of the world. And I even don't know why people bother to even point on it. "Take a good look at real woman.." seriously for saying my own opinion u must say that? Everybody have different taste ^^

    idc if you like or don't like the figure lol i just find it funny every time sonico's boobs are mildly affected by gravity (like the mermaid one) there's always someone saying how "saggy" they look
    6 months ago
    2pt
    girahimusama (6 months ago) #32530523wow her boobs actually have weight to them. i might get this if the paint is nice. (lmao someone really said "saggy"? her tits are still perky even for DD's like SMH take a good look at a real woman once in a while)

    I said she look good and I admire her other nice details, just because I don't like how her boobs look like, it's not the end of the world. And I even don't know why people bother to even point on it. "Take a good look at real woman.." seriously for saying my own opinion u must say that? Everybody have different taste ^^
    6 months ago
    3pt
    wow her boobs actually have weight to them. i might get this if the paint is nice. (lmao someone really said "saggy"? her tits are still perky even for DD's like SMH take a good look at a real woman once in a while)
    6 months ago
    7pt
    xTAZORx Diane Lover
    Lulles (6 months ago) #32520866Saggy? They look natural/realistic to me. I like it!

    Agreed, this is much better than balloon-like boobies
    6 months ago
    7pt
    Nial (6 months ago) #32464164Her breasts look kinda saggy and weird other than that her body is looking good. I love her hair and face I think the best elements of this figure. But I still can't stop thinking about that ghosts or invisible people are ripping off her clothes xD
    Saggy? They look natural/realistic to me. I like it!
    6 months ago
  • 65 comments
Live better. Play more!