Loading
HomePicturesPicture #1906073
A Quantum Leap Forward In Your Japanese Import Experience

Kakashi and Pakkun

Awards

  • Picture of the day
    Jan 22, 2018

Comments22 comments

1pt
rogue_becca (23 days ago) #33600159You weren't kidding about liking the grass! Lol
Great picture (s)! Very creative! Also, your colors are so rich! Much <3


Indeed!! That stuff is so awesome! It’s like magic to me!!! Hahaa, and thank you, so glad you like!!!! :-D
23 days ago
2pt
You weren't kidding about liking the grass! Lol


Great picture (s)! Very creative! Also, your colors are so rich! Much <3
23 days ago
2pt
Kanda_Im_mortal (4 months ago) #30904460On your photos Kakashi turns out somehow especially vividly, freshly and pleasantly! Absolutely deserved photo of the day, congratulations! *_*

Ah, thank you soooo much Kanda!!!!! :D Glad you enjoyed the pic!!!
4 months ago
2pt
On your photos Kakashi turns out somehow especially vividly, freshly and pleasantly! Absolutely deserved photo of the day, congratulations! *_*
4 months ago
1pt
chachamarurin (4 months ago) #30904281Oh that’s beautiful! Congratulations for the POTD! <3

Thank you lady!!! :D You know I love me some Kakashi!!! LOL!
4 months ago
3pt
Oh that’s beautiful! Congratulations for the POTD! <3
4 months ago
3pt
atunafish (4 months ago) #30904037kakashi-sensei!! love this picture, it's so calming :3
btw, what is the grass you used for this image? it looks real :O


Hahaa...yeah I want to nap there too!!

The grass is actually real, but it's really more of a moss.... It grows in little "tufts" on somewhat moist ground. It's the same moss that I used in these other two photos:

PICTURE #1904996
PICTURE #1903255

There's a whole strip of it out in my front yard, so I just dragged a few figures out and snapped some pics of them on it. My neighbors probably thought I was totally insane rolling around on the ground in my front yard, but eh....they'll get over it. :D LOL!
4 months ago
2pt
AshuriiKareshi (4 months ago) #30904091I know someone has said this before but I can also recognise your pictures whenever they appear XD you're so good at photography and deserve many more pictures of the day ;)

Ah, thank you soooo much for such a wonderful compliment!! :D So glad you get some enjoyment out of them as well...snapping them and working on them gets me plenty so is nice others might enjoy them too! Thanks again!!!
4 months ago
3pt
I know someone has said this before but I can also recognise your pictures whenever they appear XD you're so good at photography and deserve many more pictures of the day ;)
4 months ago
2pt
kakashi-sensei!! love this picture, it's so calming :3

btw, what is the grass you used for this image? it looks real :O
4 months ago
View more comments