Loading
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.
Fauxtool

Fauxtool

«…»
Last visit 14 days ago • Joined 6 years ago21,655 hits (1,885)

Figures751

Goods8

Media1

About

My collection started out a little bit of everything. I found that my wallet could not keep up so I have narrowed it down to specific categories.

In order of priority
1. MG gundams
2. HMM Zoids
3. RG gundams
4. Nendos but only if they come with a cool accessory or if they have all new body parts that arent just a recolor like so many mikus
5. Armor girls project
6. Figmas and revoltech, but only from a show I like

http://s1.tsuki-board.net/image/600/Fauxtool1344318842.jpeg
http://i.imgur.com/QNfvNkMl.jpg
(click for huge)
As you can see I have WAY too many unbuilt gundams
and unopened nendos
Camera
Nikon P7000, GS3 camera phone

Articles5

Comments27 comments

0pt
O M G ۹(˒௰˓)۶

Thank you so much for the awesome package!
I'll definately buy again from you in the future!

Thank youuu!

Not only did you pack it super nice, but the extras??!

Thank you sooooo much! You're the best!
You totally made my day!!

(❁´▽`❁)*✲゚*
2 years ago
0pt
DeadlyAnime Web Designer
You are the birthday star today... Happy birthday! ...xD ...xD
3 years ago
0pt
I hope you have a beautiful day and get at least half of what you want !

Happy Birthday ! =)
3 years ago
0pt
Lexiy (3 years ago) #2180365You lie lol that city doesn't show up on google and neither anything related to geography and puffinhound lol

It's not because you don't see it that it does not exists :)
3 years ago
0pt
Lexiy The WCF Aficionado
ifob8 (3 years ago) #2036825Gettygatsburg is one of the most populous city located in the Puffinhound state, that lies just to the north of the United States.
The name of the city is English, but there are much more french speakers there. So am I one. But since our state shares a border with the US, English is a very common language there.


You lie lol that city doesn't show up on google and neither anything related to geography and puffinhound lol
3 years ago
0pt
bought ika musume phone strap; item arrived quickly, safely packaged, and in perfect condition; thanks once again!
3 years ago
0pt
Fauxtool (3 years ago) #2035988where is 'Gettygatsburg" and are you for serious?

Gettygatsburg is one of the most populous city located in the Puffinhound state, that lies just to the north of the United States.

The name of the city is English, but there are much more french speakers there. So am I one. But since our state shares a border with the US, English is a very common language there.
3 years ago
0pt
Fauxtool (3 years ago) #2023349yeah the seller for the waterproofing substance is a defunct store. No one responds to emails, nothing ships
when I call the # on their site its some muffled voice with kids crying in the background, definitely not an office environment
www.nanotechcoa...


Ah... shame, lol that sounds like my experience with a Chinese seller, maybe it's a friendly working environment for moms, or maybe it's a family business haha

Well anyway, guess alternatives need to be sought.
3 years ago
0pt
Fauxtool (3 years ago) #2023053I tried to buy a quart of the substance from the website listed. No tracking#, no responses. I am trying to do a chargeback now. The other people who sell it seem to have a different, less powerful item.

Wait, just to see that I understood correctly, purchasing problem? D:
3 years ago
0pt
Yooow you better update us on that waterproof-ing experiment thingy hahaha :P
4 years ago
View more comments
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.

Pictures40

Friends1

Clubs7