Loading
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.
lalczix
Last visit 6 hours ago • Joined 5 years ago12,668 hits (7,887)

Figures421

Goods2

Media47

About

https://pa1.narvii.com/6000/d1e6d4d9692ab6b3e732e7113cb3a3c4242bc7db_hq.gif

Comments18

Hii, i sent you a message incase you missed it
1 month ago
Hi, I send you a message
1 month ago
Hi! Your inbox is full
3 months ago
Saw your message, if Jeanne opens up again you're free to PM me!
4 months ago
Hi there, saw your ad for Jeanne D'Arc Alter but your inbox is full! You can PM me once you clear some space? :)

Edit: oops, I've already been messaging you lol
You can PM me whenever you're ready!
4 months ago
Heyy~, just letting you know that your inbox is full, not sure if you got my last message ^^'
10 months ago
Widzę Kurumi i już czuję się jak u siebie :)

To tego widzę, że jesteśmy z opolskiego, niesamowite ;)

Nie spotkaliśmy się przypadkiem na jakimś konwencie w Opolu?
2 years ago
lalczix4 years ago#6566888Właśnie widziałam że masz w kolekcji cudnego Arminka małego <3 U mnie on był pierwszym nendoskiem, miał też być jedynym ale coś mi nie wyszło X,D (a miałam sie skupiać na skalach głównie ;3;) Haha, a ja za to papierowe sprzedaje na rzecz plastików właśnie XDD
Ja swoją przygodę z plastikiem zaczęłam od nendosków, po czym jakoś tak przestali wypuszczać nendo, które by mnie jakoś mocniej zainteresowały, więc przerzuciłam się na statuetki. ^^" Ogólnie zawsze kupowałam więcej papieru, bo wiadomo mangi z naszego rodzimego rynku tańsze, ale w zeszłym roku przerzuciłam się na japoński papier i tak mi już zostało, chociaż staram się ograniczać. ^^"
4 years ago
lalczix4 years ago#6517961Ooo tak, na BokuAka też czekam i jeszcze Kuroo by się przydał do Kenmy XD ogólnie większością nendosów z HQ bym nie pogardziła, niestety na niekorzyść mojego portfela X,D
Ja w sumie nendo rzadko kupuję, w tym roku akurat zdarzyły mi się dwa zamówienia, ale w zeszłym nie zamówiłam ani jednego. ^^" Ale u mnie to w ogóle więcej kasy idzie na papierowe rzeczy niż plastikowe. xD
4 years ago
lalczix4 years ago#6494406Pewnie, ja już planuje sesje po skończeniu remontu pokoju haha :P Btw. Jak tam po Wonfesie wrażenia? Ja po prostu umarłam, tyle pięknych skal ;_; Chyba się pożegnam z jedną nerką coś czuje X,D
To w takim razie czekam. <3
U mnie w miarę spokojnie i bez szału, wprawdzie coś tam do wishlisty dodałam, ale nie są to żadne must have, więc mój portfel może spać spokojnie. xD W sumie mam to szczęście, że nie siedzę w obecnie popularnych fandomach jak chociażby touken. No dobra, nendoski z Haikyuu trochę kuszą, ale postanowiłam, że jak już to kupię tylko Suge i BokuAka. xD
4 years ago
The world's finest hobby kits and toys, direct from Japan.

About

Level
Gender
Show(s)
Tokyo Ghoul, Fairy Tail, Naruto, Re: Zero, Fate series, BnHA, AoT, Haikyuu, BSD
Book(s)
Harry Potter
MOE Point(s)
Red/yellow/gold eyes, Weapons, Dynamic pose, Masks
Music
All types but prefer kpop
Camera
IP6
Computer
Too old

Pictures3

Favorite Pictures105

Favorites208

Friends35

Clubs19