Loading

sydforgetfulsydforgetfulRegular Boarder

sydforgetful
going in debt
Last visit 2 months ago • Joined 1 year ago1,901 hits (49,683)

Figures288

Goods19

Media42

planned25

Hetalia Axis Powers - Southern Italy (Romano) - One Coin Grande Figure Collection - One Coin Grande Figure Collection Hetalia - Secret (Kotobukiya)Baka to Test to Shoukanjuu - Kinoshita Hideyoshi - Kinoshita Hideyoshi's Shoukanjuu - 1/8 (Alter)Panty & Stocking with Garterbelt - Knee Socks - 1/8 (Alter)Vocaloid - Camui Gackpo - Nendoroid  (#247) (Good Smile Company)Panty & Stocking with Garterbelt - Scanty - 1/8 (Alter)Super Danganronpa 2: Sayonara Zetsubou Gakuen - Komaeda Nagito - Chara-Forme  (#03) (empty)Super Danganronpa 2: Sayonara Zetsubou Gakuen - Komaeda Nagito - One Coin Mini Figure Collection - One Coin Mini Figure Collection Super Danganronpa 2 Chapter 02 (Kotobukiya)The Incredible Hulk - Red She-Hulk - Bishoujo Statue - Marvel x Bishoujo - 1/7 (Kotobukiya)Osomatsu-san - Matsuno Ichimatsu - Ichimatsu Incident ver. (D-trade)Fate/Grand Order - Astolfo - Learning with Manga! Fate/Grand Order Collectible Figures Episode 2 (Good Smile Company)Hetalia World Stars - America - Tony - Nendoroid  (#1088) (Orange Rouge)Hetalia World Stars - Northern Italy (Veneziano) - Nendoroid  (#1219) (Orange Rouge)Hetalia World Stars - Japan - Pochi-kun - Nendoroid  (#1283) (Orange Rouge)Kimetsu no Yaiba - Hashibira Inosuke - ARTFX J - 1/8 (Kotobukiya)Nekopara - Coconut - 1/6 (Hakoiri Musume)My Little Pony - Princess Luna - Bishoujo Statue - My Little Pony Bishoujo Series - 1/7 (Kotobukiya)Beetlejuice - Bishoujo Statue - Horror Bishoujo - 1/7 - Red Tuxedo Ver. (Kotobukiya)Hetalia World Stars - Russia - Nendoroid  (#1489) (Orange Rouge)Kimetsu no Yaiba - Kamado Tanjirou - Nendoroid  (#1510) - Final Selection Ver. (Good Smile Company)Hetalia World Stars - England - Yousei-san - Nendoroid  (#1621) (Orange Rouge)Hetalia World Stars - France - Nendoroid  (#1638) (Orange Rouge)Kimetsu no Yaiba - Hashibira Inosuke - Chima! Chara - Chima! Chara Kimetsu no Yaiba 2 (Bandai)Bishounen Tanteidan - Doujima Mayumi - Nendoroid  (#1619) (Good Smile Company)

About

i’m new to figure collecting loll :D
now, here are two of the best characters ever

https://www.heypoorplayer.com/wp-content/uploads/2016/10/image15.jpg

https://i.ytimg.com/vi/lcvbkhNPHDA/maxresdefault.jpg

if u read any of my articles don’t mind my 2 yo typing lmao

Articles3

other stuff i want

*harley and ivy dc figure
www.sideshow.co...

literally any hachiman doujin

tomato chan figure

some amiibos

and gundam and nendos (lists)

idk getting some big lego sets seem cool af like the sydney opera house or a spaceship one

*luigis mansion + polterpup figure

*ladybug and cat noir collectors figure
www.zag-store.c...

rena rouge figure
www.zag-store.c...

pinky and the brain figure (?)
bit.ly/2Xoa75H

superplastic x gorillaz sing machine band full set
superplastic.co...

Comments10

Apologies for my super late response. I did get the message and just responded. See you there!
10 months ago
noctisity chifuyu month! ❄️
Thanks for the friend request! :D
11 months ago
Thank you! :)
1 year ago
thank you so much! <3
1 year ago
waifu
thank u qt !
1 year ago
lol ikr, and yea they have 2 actually ! but true that price is wild, but i’m sure i can find a good deal one day haha

Demigod_Dan1 year ago#80410305Lol I saw the first reply, wtf it's like that comment fell through a black hole or something.
And ah that makes sense xD looking through your favorites and wow I didn't know they made a figure of ITEM #806416 , yikes that price though! Hopefully you'll be able to get them for a good deal one day :)
1 year ago
Lol I saw the first reply, wtf it's like that comment fell through a black hole or something.

And ah that makes sense xD looking through your favorites and wow I didn't know they made a figure of ITEM #806416 , yikes that price though! Hopefully you'll be able to get them for a good deal one day :)
1 year ago
so i replied instead of quoted and idk where it went so i’m gonna just do it again lmao

basically i made a 1-3-5 start system lol. 1 star is figures i can give without but getting them would be nice and most of them might end up in the 3 start list which is for figures i want then the 5 star figures are all in my favorites, which are figures i can’t live without. i like to keep organized haha

and thanks for the tip that’s super nice of u ! i’ll keep that in mind when i buy my figures :D

Demigod_Dan1 year ago#80405352Hi :P what do the star lists mean? That'd be pretty funny if the 1 star list ones were all figures / characters that you hate for some reason xD
Btw protip for starting up figure collecting: Be absolutely critical of your purchases because this is a marathon, not a sprint. Space is a big issue for a lot of figure collectors and you'll run out fast if you haul in every figure you remotely like :P it'll save you lots of hassle down the line. More new and amazing figures are right around the corner!
1 year ago
Hi :P what do the star lists mean? That'd be pretty funny if the 1 star list ones were all figures / characters that you hate for some reason xD

Btw protip for starting up figure collecting: Be absolutely critical of your purchases because this is a marathon, not a sprint. Space is a big issue for a lot of figure collectors and you'll run out fast if you haul in every figure you remotely like :P it'll save you lots of hassle down the line. More new and amazing figures are right around the corner!
1 year ago
Welcome to the board sydforgetful! :)

Please take the time to read our Community Guidelines.
If you need any help with the site, please have a look at the FAQ. Also, if you find a bug or have a suggestion, please report it to the appropriate discussion at the official MFC club.

Enjoy your stay! ^^
1 year ago
Anime Collectibles - Figures, Keychains, Trading Card Accessories and more!

About

Level
Gender
Location
Occupation
femboy hooters ceo
Show(s)
danganronpa, hetalia, ishuzoku, panty and stocking, demon slayer, kobayashi, yoi, osomatsu, soul eater
Book(s)
a lot lol
Game(s)
splatoon, dr2, luigis mansion, taiko
MOE Point(s)
sunkissed, gothic, curls\drills, twins, shy boys, not shy boys lol, glasses, nurse, femboy, toned, chubby, spiral and heart eyes, maid, thigh highs, curves, blushing
Music
poppy, beetlejuice, bear ghost, jazz, classical, rock, musicals, and everything else
Camera
my ipad pro
Computer
also my ipad pro

Pictures11

Favorite Pictures18

Favorites59

Lists11

Friends6

Clubs9

Twitter