Loading
HomeForumsThread #4227

SwedenSälj / Köp av figurer.

arciumarcium7 years agoSweden

95 replies

• 95 replies
  • arciumRegular Boarder
    arcium
    • No
    • 13
    • 10 years ago
    • 25
    • Västerås, Sweden
    7 years ago • Updated 7 years ago
    En tråd för er alla som vill sälja / köpa figurer av varandra.
  • arciumRegular Boarder
    arcium
    • No
    • 13
    • 10 years ago
    • 25
    • Västerås, Sweden
    7 years ago • Updated 6 years ago
    ..
  • hareRegular Boarder
    hare
    • No
    • 11
    • 8 years ago
    • 42
    • Sweden, Örebro
    Någon som är intresserad av att "ta över" min bäställning av:
    Iron Princess- Duram Sherif (Embrace Japan)

Hon är beställd på AmiAmi för 8,790 yen, sen tillkommer frakt och med största sannorlikhet tull.

Jag har inte för avsikt att ta ett enda öre för henne själv.

Det var en sista beställning ifrån AmiAmi som jag totalt hade glömt bort. På grund av alla mina avbeställningar där, kan jag inte avbeställa henne xD, så jag skulle uppskatta att hon hittade ett annat hem.

Det ordnade sig till slut :)
  • fishnoseRegular Boarder
    fishnose
    • No
    • 13
    • 9 years ago
    • 47
    • Sweden
    7 years ago
    ALLT i min samling är till salu:

FISHNOSE
  • MejiRegular Boarder
    Meji
    • No
    • 14
    • 8 years ago
    • 24
    • Sweden, Stockholm
    Säljer två stycken oöppnade Racing Miku Figmor (7000JPY-versionen). ITEM #68188
    Pris kan diskuteras~ :3
  • KunikoRegular Boarder
    Kuniko
    • No
    • 10
    • 7 years ago
    • 7
    • Sweden
    7 years ago
    fishnose (7 years ago)ALLT i min samling är till salu:

FISHNOSE

Hallå!!

Jag är intresserad av din Miku, eventuellt Azusa och Yui också.
    Hur mycket vill du ha för dessa?
  • _Snok3nRegular Boarder
    _Snok3n
    • No
    • 8
    • 7 years ago
    • 2
    7 years ago
    arcium (7 years ago)Någon som är intresserad av att köpa någon av dessa figurer?
    Alla figurer är äkta och o-öppnade.

1. Suzumiya Haruhi - 1/8 - Gekisou Ver. 700kr (Max Factory)ITEM #5438

2. Nagato Yuki - 1/8 - Gekisou Ver. 700kr (Max Factory)ITEM #5439

3. Asahina Mikuru - 1/8 - Gekisou Ver. 700kr (Max Factory)ITEM #5440

4. Yuuki Kanade - 1/8 500kr (Wave)ITEM #5643

5. Touwa Erio - 1/7 600kr (Alpha Max)ITEM #78380

Frakt tillkommer.

Du har inte möjligtvis kvar Mikuru till försäljning?
    Alltid gillat figuren men har först nu kommit till att faktiskt samla på figurer jag gillar och att hitta någon som säljer den i Sverige underlättar något. ^^;
  • arciumRegular Boarder
    arcium
    • No
    • 13
    • 10 years ago
    • 25
    • Västerås, Sweden
    7 years ago
    @_Snok3n: har den kvar för försäljning.
  • demonshiroRegular Boarder
    demonshiro
    • No
    • 8
    • 7 years ago
    • 2
    • Sweden
    7 years ago
    De två figurer jag har i min samling är till salu. 700 kr st :)
  • PahsminaRegular Boarder
    Pahsmina
    • No
    • 39
    • 8 years ago
    • 255
    • Sweden
    7 years ago
    Jag söker ett nytt hem åt min lilla Zetsubo-sensei nendoroid, jag själv betalade 600kr för honom förut med frakt, men kan tänka mig acceptera ett lägre bud. Inga skambud dock. ]:
    ITEM #1544
    https://i.pinimg.com/originals/2d/f1/3e/2df13e259176f4edf7a42480e245dd7f.png
  • wahaGhost
    waha
    • No
    • 16
    • 9 years ago
    • 35
    • Sweden
    6 years ago
    De fåtal 1/7 och 1/8 figurer som finns kvar i min samling är till salu om någon är intresserad!

WAHA
  • BloodFlowerModerator
    BloodFlower
    • No
    • 31
    • 7 years ago
    • 149
    • Kingdom of Sweden
    6 years ago • Updated 6 years ago
    waha (6 years ago)De fåtal 1/7 och 1/8 figurer som finns kvar i min samling är till salu om någon är intresserad!

WAHA

Pris på Nanoha, Fate och Another Blood?
  • wahaGhost
    waha
    • No
    • 16
    • 9 years ago
    • 35
    • Sweden
    6 years ago
    BloodFlower (6 years ago)waha (6 years ago)De fåtal 1/7 och 1/8 figurer som finns kvar i min samling är till salu om någon är intresserad!

WAHA

500, 450, 350. Eller 1100 om du vill ha alla 3. :)

Angående Nanoha: Ena vingen på stövlarna gick av och är tillbaka limmad med superlim, väntar vara på att den andra ska gå av också då det är väldigt tun och bräcklig plast.
  • BloodFlowerModerator
    BloodFlower
    • No
    • 31
    • 7 years ago
    • 149
    • Kingdom of Sweden
    waha (6 years ago)BloodFlower (6 years ago)waha (6 years ago)De fåtal 1/7 och 1/8 figurer som finns kvar i min samling är till salu om någon är intresserad!

WAHA

500, 450, 350. Eller 1100 om du vill ha alla 3. :)

Angående Nanoha: Ena vingen på stövlarna gick av och är tillbaka limmad med superlim, väntar vara på att den andra ska gå av också då det är väldigt tun och bräcklig plast.

Tråkig med Nanoha men jag är inte förvånad, vissa figurer tycker om att ha små delar som går sönder. Är de annars i komplett skick(med kartong osv)?

Skall sitta och fundera lite på Fate och Nanoha. Men som det är nu skulle jag kunna betala i mitten på Januari så är det någon annan som är intresserad så låt dem gå före(om du skulle kunna hålla Another Blood åt mig så blir jag jätteglad, men det är upp till dig!). Kontaktar dig igen när jag har pengar om de finns kvar. :)
  • wahaGhost
    waha
    • No
    • 16
    • 9 years ago
    • 35
    • Sweden
    BloodFlower (6 years ago)Tråkig med Nanoha men jag är inte förvånad, vissa figurer tycker om att ha små delar som går sönder. Är de annars i komplett skick(med kartong osv)?

Skall sitta och fundera lite på Fate och Nanoha. Men som det är nu skulle jag kunna betala i mitten på Januari så är det någon annan som är intresserad så låt dem gå före(om du skulle kunna hålla Another Blood åt mig så blir jag jätteglad, men det är upp till dig!). Kontaktar dig igen när jag har pengar om de finns kvar. :)

Kartonger finns, och alla tillbehör till Nanoha (arm, hand, vapen, osv) finns. Inga problem att hålla i dom till mitten av Januari men hör av dig om det blir någon ändring osv. :)
  • BloodFlowerModerator
    BloodFlower
    • No
    • 31
    • 7 years ago
    • 149
    • Kingdom of Sweden
    6 years ago
    waha (6 years ago)BloodFlower (6 years ago)Tråkig med Nanoha men jag är inte förvånad, vissa figurer tycker om att ha små delar som går sönder. Är de annars i komplett skick(med kartong osv)?

Kartonger finns, och alla tillbehör till Nanoha (arm, hand, vapen, osv) finns. Inga problem att hålla i dom till mitten av Januari men hör av dig om det blir någon ändring osv. :)

Tror jag hoppar över Nanoha och Fate. Mina hyllor klarar inte av fler serier. :( Men Another Blood är taget! Kontaktar dig när jag har pengar som sagt. ^^
    Pahsmina
    • No
    • 39
    • 8 years ago
    • 255
    • Sweden
    6 years ago
    Kom på att jag har lite saker for sale, mer info finns här pvc.meji.se/?p=...
    Pahsmina
    • No
    • 39
    • 8 years ago
    • 255
    • Sweden
    6 years ago
    Okej min kompis har ett lite annorlunda problem, så om någon vill hjälpa henne skulle det vara super.

Hon har pre-ordrat en del på AmiAmi men har avbokat en del grejer, nu har hon dock fått en varning och hon vågar inte avboka några saker. Dock har hon två figurer som ligger på pre-order som hon förlorat intresset för och vill ge över pre-ordersarna till någon.

ITEM #98664
    ITEM #117949

Jag vet inte om AmiAmi kommer gå med på att flytta pre-ordersarna till någon annans account, så hon får nog bittert få dem hemskickade till sig och sen skicka vidare. Vet inte riktigt om man skulle sig på att fråga dem heller i och med varningen hon nu fått.
    Min kompis bor i Stockholmsområdet, så kanske bäst att ragga upp någon potentiell köpare häromkring. Om någon är intresserad av att ta över någon av dessa pre-orders så skicka bara ett PM till mig så kan vi prata ihop oss.
  • Ugga4lifeRegular Boarder
    Ugga4life
    • No
    • 11
    • 7 years ago
    • 18
    • Sweden
    Säljer min ITEM #96897 , PM'a mig om du är intresserad så kan vi även diskutera pris också :)
  • BloodFlowerModerator
    BloodFlower
    • No
    • 31
    • 7 years ago
    • 149
    • Kingdom of Sweden
    6 years ago • Updated 5 years ago
    -
  • 95 replies
  • Join the club to join the discussion.