Loading

chapters0chapters0

  • 0pt
    chapters0 (2 years ago) #7830004its the sasuke one, the extra heads dont go in only the oringal one goes in, i emailed the place i brought it from hoping they could help but it would have been better if mh was similar to gsc with customer service
    I ended up emailing amiami as well and I guess they did attempt to help but I managed to force the piece stuck in mine out with hot/warm water and loss ended it enough and then replied it. But I agree they do need an upgrade in their customer support.
    2 years ago
    0pt
    chapters0 (2 years ago) #7829800hey did mh ever reply to ur email???
    regarding: BLOG #24119
    i just brought a figure from there company and the head doesnt go in properly...do they reply??

    Hey, yeah they didn't reply at all. But I was lucky enough and managed to fix it myself, what figure of yours isn't going in?
    2 years ago
    0pt
    chapters0 (2 years ago) #7508141hey thought i should update you, so the petit set that i ordered from that ebay seller arrived today. and it included all 3 characters and is authentic! i was worried about it being bootleg the most but it turns out it isnt. thankfuly

    Ah, that's good! Considering they're opening boxes for assortment now, I'll prob give them another chance if they ever carry anything I want.
    2 years ago
    0pt
    chapters0 (2 years ago) #6935615hey just dropping by and saying thanks for making that suru guide! it helped a lot for my first order! btw i though ur icon was minato from naruto for the longest time until i clicked on it and i was like ohhh its from one punchman lol

    Glad it could help. :)
    2 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #5682827thats a pretty cool plush: picture/1366023...
    where did u buy them from?!


    I made them! :)
    And 4 are still for sale if you're interested. Ibuki and Chihiro are sold, though.
    3 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #5381245i heard ur looking for the madoka nendroids...they are up on rakuten:
    global.rakuten....
    global.rakuten....
    global.rakuten....


    Hi! Thanks for the response! These prices are great! Thank you. I have never bought from this site before, but are they reputable? Also the homura one says its a nendoroid petite, but the pic seems like the regular one. Do you think this is a mistake on their end? Also have you bought from the seller before? Wasn't sure what their standard on their open items were as these are labeled as used
    3 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #5238542here to bother you once again:
    ITEM #375051
    where did u get that from!?


    Hello ^^
    I got Naruto & Sasuke together at yahoo auctions!
    If I find Sasuke, I'll let you know :)
    3 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #3653601ah ic, the thing is if this is rubber strap it might listed on hmv.jp like how these were:
    www.hmv.co.jp/e...
    www.hmv.co.jp/e...
    thanks for the additional info tho! im think gonna wait a few weeks before i put an order through taobao and see if hmv is getting them!

    oooh I liked to help you a little more but still there is not much information. At least "my shopping service" already place the order :D
    If I happen to see the strap for sale in other places, I will forward to you!
    3 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #3634578im thinking about preordering it too but i dont know what site beside taobao has it...i doubt it will be on ami so i think im gonna wait a bit to see if it turns up anywhere before i order...tho it could be a jump festa item or for some event?! was ur proxy able to put ur order through?

    Since you show me this amazing item I want to help you too ^^. I tried to find out where it can be sold, but I do not find anything :/ I send 2 possible links to ezstar www.taiwanezsta... and he sent me the bill to pay (around 14$) . I'm waiting for him to place the order, I hope he do it FAST!!!!
    I found other link for the strap (www.myacg.com.t...) I'll just ask him if he could buy through this link :)
    3 years ago
    0pt
    chapters0 (3 years ago) #3577921hey i was browsing and i found a few interesting Naruto items and i thought i should share with a fellow naruto fan :) :
    i dont know if these will be petit chara or rubber straps but they are super cute and i want them! dunno if they are exclusive since they going to be released dec 2015 so hopefully amiami will have them!!! hoping they would make an itachi and sakura in matching outfit along side sasuke and naruto
    world.taobao.co...
    and this item is one of those fake Chinese products that never existed but its kinda interesting:
    world.taobao.co...


    OMG OMG I LOVE YOU! ahah XD I want the first strap (?) so badly!!!!
    Naruto and Sasuke with white suit <3 so adorable!!!
    Thanks! I've already sent the link you gave me to the shopping service. Thank you so much , you made my day! <3
    I've already seen the figures from 2º link (thanks for sharing anyway :3)
    If I find Naruto and Sasuke at a good price I'll have them for sure XD
    3 years ago
  • 143 comments
Buy from Japan. Easier than ever.